Διαμαντής Καναράς

Φίλες και φίλοι,

Απευθύνομαι σε εσάς τους δημότες του νέου Δήμου Διρφύων – Μεσσαπίων που θα κληθείτε να ψηφίσετε στις Δημοτικές και Περιφερειακές Εκλογές της 7ης Νοεμβρίου 2010.

Στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές μεταξύ άλλων άξιων συνυποψηφίων εκτίθεμαι και εγώ στην κρίση σας και διεκδικώ την ψήφο σας . Όπλο μου στην μάχη αυτή είναι κυρίως η αγνή και ανόθευτη διάθεσή μου για προσφορά , ο νεανικός μου ενθουσιασμός και η εργατικότητά μου , ενώ εχέγγυα μου είναι η μέχρι σήμερα οικογενειακή και επαγγελματική μου πορεία.

Ως νέος ελεύθερος επαγγελματίας που καθημερινά καρδιοχτυπώ για την πρόοδο της επιχειρήσεώς μου , έχω πλέον μάθει να εργάζομαι με προγραμματισμό , με επιμονή και υπομονή και να σχεδιάζω για το αύριο. Έχω μάθει να αξιοποιώ κάθε ευκαιρία και να μάχομαι για την καθημερινή βελτίωση της επιχείρησής μου .

Ως νέος οραματίζομαι ότι την ίδια δυναμική του χαρακτήρα μου μπορώ να την προσδώσω και στο Δήμο .

Ως άνθρωπος δεσμεύομαι να προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις να τιμήσω την ψήφο που θα μου εμπιστευθείτε.

Ως μέλος του συνδυασμού Ανεξάρτητη Δημοτική Συνεργασία Διρφύων Μεσσαπίων με υποψήφιο Δήμαρχο το Θανάση Καλαβρή υπόσχομαι ότι θα εργαστώ για έναν δήμο με ανθρώπινο πρόσωπο , έναν Δήμο για Όλους .





Διαμαντής Ι. Καναράς

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος

Σχόλια