Γιάννης Δούδαλης: Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με το θανάση Καλαβρή


Συνδημότισσες και συνδημότες ,
Σε μια εποχή που η πολιτική απαξιώνεται , που οι νέοι άνθρωποι προτιμούν να αποστασιοποιούνται , παρά να συμμετέχουν στις αλλαγές που λαμβάνουν χώρα γύρω τους , απογοητευμένοι από τις μέχρι σήμερα παραστάσεις τους , αποφάσισα να εκθέσω τον εαυτό μου στην κρίση σας και να ζητήσω την ψήφο σας.
            Στην απόφασή μου αυτή συνέβαλλαν δύο παράγοντες , αφενός  η πίστη μου ότι πλέον δεν έχουμε το δικαίωμα να μένουμε θεατές των εξελίξεων και αφετέρου η πίστη μου στο πρόσωπο του Θανάση Καλαβρή .
            Η υποψηφιότητά μου αυτή προήλθε μετά από μια προσωπική εκτίμηση των θετικών και αρνητικών σημείων που συνεπάγεται η ενασχόληση με την πολιτική.
            Βρίσκομαι όμως σήμερα εδώ μπροστά σας γιατί τελικά στην κρίση μου βάρυνε περισσότερο η άποψη πως δεν έχω δικαίωμα σε αυτή την ηλικία να μένω αμέτοχος. Έχοντας ολοκληρώσει τις σπουδές μου στο αντικείμενο εργασίας μου, έχοντας μπει στον εργασιακό στίβο ήδη από πολύ μικρός και έχοντας σχηματίσει γνώμη για την κοινωνική κατάσταση στο χώρο που ζω και εργάζομαι  θεώρησα πως έχω δικαίωμα να λάβω θέση.
            Δεν πιστεύω πως δύναμαι να συγκριθώ με έμπειρα στελέχη του συνδυασμού μας , αλλά έχω να αντιπροτείνω τον δυναμισμό μου την όρεξη για δουλειά , τον νεανικό ενθουσιασμό μου και την ανιδιοτελή διάθεσή μου για προσφορά.
            Πιστεύω πως η δύναμη της ηλικίας , η καθαρή σκέψη και η άδολη διάθεση μου για εργασία στο νέο Δήμο σε συνδυασμό με την εμπειρία , την ακεραιότητα και την εργατικότητα του επικεφαλής του συνδυασμού μας Θανάση Καλαβρή εγγυώνται πως η ψήφος στο πρόσωπό μου , η ψήφος στο συνδυασμό είναι μια ψήφος θετική για τον τόπο , μια ψήφος ελπίδας για το αύριο.
             
Με εκτίμηση
Ιωάννης Δούδαλης
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος

Σχόλια