Το πορτρέτο του Μυταρά στο Βοτανικό

Έκθεση με τα πορτρέτα 20 ξεχωριστών Ελλήνων που φιλοτέχνησαν ισάριθμοι σύγχρονοι καλλιτέχνες φιλοξενείται στον πολυχώρο «Αθηναϊς» στον Βοτανικό (οδός Καστοριάς 34-36). Ανάμεσα σ' αυτά, ξεχωρίζει το πορτρέτο του Χαλκιδέου ζωγράφου Δημήτρη Μυταρά (φωτό).

Το πορτρέτο του Μυταρά φιλοτέχνησε ο Μανώλης Χάρος. Ο καλλιτέχνης είπε για το έργο του: «Όταν μου προτάθηκε να φτιάξω το πορτρέτο του Μυταρά ένιωσα αμήχανα. Σα να κάνω ένα πήδημα στο κενό!

»Τελικά, συγκέντρωσα φωτογραφίες του Μυταρά και επί 1,5 μήνα δούλευα στα Κύθηρα. Καθώς προσέγγιζα την προσωπικότητά του, η διαδικασία μου άρεσε όλο και πιο πολύ. Όσο για το αποτέλεσμα, θα είμαι ικανοποιημένος αν τα επερχόμενα βλέμματα ανανγωρίσουν το μεγάλο Έλληνα ζωγράφο».

Ο Δημήτρης Μυταράς είπε σχετικά: ,Δεν έχω δει ακόμα το προτρέτο μου, αλλά είμαι σίγουρος ότι ο Μανώλης έχει κάνει πολύ καλή δουλειά. Θα το δω και με τα μάτια μου, όμως, για να τον συγχαρώ».
egnomi.gr

Σχόλια