Το επίσημο Τwitter της Σουηδίας… στα χέρια των πολιτών της
Σε μια εποχή που το twitter αποτελεί το «διαμάντι» της διαφήμισης, οι Σουηδικές Αρχές εκμεταλλεύονται την αξία του και προχωρούν σε κινήσεις με ρίσκο και πρωτοτυπία. Με απώτερο σκοπό τη διαφήμιση της χώρας τους στο εξωτερικό, δεν δίστασαν να παραδώσουν τον επίσημο λογαριασμό του Τwitter της Σουηδίας σε πολλούς απλούς πολίτες εκ περιτροπής.
Στηριζόμενοι στον πατριωτισμό των Σουηδών και στον τρόπο που βιώνουν καθημερινά τη χώρα τους, οι αρχές αποφάσισαν να δώσουν την ευκαιρία στους Σουηδούς να παρουσιάσουν τη χώρα τους σε όλο τον πλανήτη. Με δημοκρατικές φιλοδοξίες και ανάγκη για έναν καινοτόμο και ενδιαφέρον λογαριασμό, ένας Σουηδός κάθε εβδομάδα θα εξουσιοδοτείται ώστε να έχει τον έλεγχο του Twitter της Σουηδίας. Με συγκεκριμένο username (sweden) και password θα μπορεί να γράφει ό,τι επιθυμεί για την προώθηση της χώρας του σε όλη την υφήλιο.
«Κανείς δεν κατέχει το εμπορικό σήμα της Σουηδίας περισσότερο από τους ανθρώπους της χώρας. Με την πρωτοβουλία αυτή θα τους αφήσουμε να δείξουν τη δικιά τους Σουηδία στον υπόλοιπο κόσμο», λέει ο Thomas Brühl, διευθύνων σύμβουλος της VisitSweden.
Ακόμα και αν υπάρχει το ρίσκο και ο κίνδυνος, καθώς δεν προβλέπεται περιορισμός στο περιεχόμενο των tweets, η συγκεκριμένη κίνηση αποτελεί μια διαφορετική νότα ανάμεσα στους υπόλοιπους λογαριασμούς τουριστικού προσανατολισμού. Το αποτέλεσμα; οι followers να αυξάνονται διαρκώς και με πολύ γρήγορους ρυθμούς, ενώ παράλληλα προωθούνται οι πραγματικές αξίες και τις ικανότητες της χώρας από τους απλούς πολίτες. Καθηγητές, ιερείς, αγρότες, και οδηγοί θα καταπιαστούν με τομείς που θα επιλέξουν μόνοι τους, αναφέροντας προσωπικές ιδέες και ιδιαίτερες απόψεις, αναδεικνύοντας τον αληθινό εθνικό χαρακτήρα της Σουηδίας.
Στηριζόμενοι στον πατριωτισμό των Σουηδών και στον τρόπο που βιώνουν καθημερινά τη χώρα τους, οι αρχές αποφάσισαν να δώσουν την ευκαιρία στους Σουηδούς να παρουσιάσουν τη χώρα τους σε όλο τον πλανήτη. Με δημοκρατικές φιλοδοξίες και ανάγκη για έναν καινοτόμο και ενδιαφέρον λογαριασμό, ένας Σουηδός κάθε εβδομάδα θα εξουσιοδοτείται ώστε να έχει τον έλεγχο του Twitter της Σουηδίας. Με συγκεκριμένο username (sweden) και password θα μπορεί να γράφει ό,τι επιθυμεί για την προώθηση της χώρας του σε όλη την υφήλιο.
«Κανείς δεν κατέχει το εμπορικό σήμα της Σουηδίας περισσότερο από τους ανθρώπους της χώρας. Με την πρωτοβουλία αυτή θα τους αφήσουμε να δείξουν τη δικιά τους Σουηδία στον υπόλοιπο κόσμο», λέει ο Thomas Brühl, διευθύνων σύμβουλος της VisitSweden.
Ακόμα και αν υπάρχει το ρίσκο και ο κίνδυνος, καθώς δεν προβλέπεται περιορισμός στο περιεχόμενο των tweets, η συγκεκριμένη κίνηση αποτελεί μια διαφορετική νότα ανάμεσα στους υπόλοιπους λογαριασμούς τουριστικού προσανατολισμού. Το αποτέλεσμα; οι followers να αυξάνονται διαρκώς και με πολύ γρήγορους ρυθμούς, ενώ παράλληλα προωθούνται οι πραγματικές αξίες και τις ικανότητες της χώρας από τους απλούς πολίτες. Καθηγητές, ιερείς, αγρότες, και οδηγοί θα καταπιαστούν με τομείς που θα επιλέξουν μόνοι τους, αναφέροντας προσωπικές ιδέες και ιδιαίτερες απόψεις, αναδεικνύοντας τον αληθινό εθνικό χαρακτήρα της Σουηδίας.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου