Οι μαθητές του 3ου Γυμνασίου ανακάλυψαν τα τείχη της Χαλκίδας
Οι μαθητές της Γ’ τάξης του 3ου Γυμνασίου Χαλκίδας πραγματοποίησαν Περιβαλλοντικό πρόγραμμα με θέμα:«Κάστρο, ο Τόπος το ορίζει ο Άνθρωπος το χτίζει» με συντονίστρια καθηγήτρια την Σόνια Λουκαδάκη.
Στο πλαίσιο του προγράμματος τα παιδιά ανακάλυψαν πού βρίσκονταν τα Τείχη της πόλης και περπάτησαν στην περιοχή του Κάστρου όπου ξεναγήθηκαν από την αρχαιολόγο Πένυ Γκάνη στην παλιά γέφυρα, στην Αγία Παρασκευή, στο Τζαμί και στο σπίτι του βαΐλου.
Επισκέφθηκαν επίσης το Φρούριο του Καράμπαμπα (φωτό) και το μουσείο που βρίσκεται εκεί, καθώς και το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Άμφισσας.
Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι οι μαθητές έψαξαν και βρήκαν πήγες για την εργασία τους από τη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Χαλκίδας, από τα Γενικά Αρχεία του Κράτους και την Εταιρεία Ευβοϊκών Σπουδών .
Τέλος, στην εκδήλωση παρουσίασης των προγραμμάτων τους,παρουσίασαν τη δουλειά τους στους συμμαθητές τους , στους καθηγητές του σχολείου τους, στους γονείς τους, στον πρόεδρο της Ε.Ε.Σ.κ. Αράπογλου και στον υπεύθυνο Σχολικών Δραστηριοτήτων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νεκτάριο Καντανολέων.
Στο πλαίσιο του προγράμματος τα παιδιά ανακάλυψαν πού βρίσκονταν τα Τείχη της πόλης και περπάτησαν στην περιοχή του Κάστρου όπου ξεναγήθηκαν από την αρχαιολόγο Πένυ Γκάνη στην παλιά γέφυρα, στην Αγία Παρασκευή, στο Τζαμί και στο σπίτι του βαΐλου.
Επισκέφθηκαν επίσης το Φρούριο του Καράμπαμπα (φωτό) και το μουσείο που βρίσκεται εκεί, καθώς και το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Άμφισσας.
Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι οι μαθητές έψαξαν και βρήκαν πήγες για την εργασία τους από τη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Χαλκίδας, από τα Γενικά Αρχεία του Κράτους και την Εταιρεία Ευβοϊκών Σπουδών .
Τέλος, στην εκδήλωση παρουσίασης των προγραμμάτων τους,παρουσίασαν τη δουλειά τους στους συμμαθητές τους , στους καθηγητές του σχολείου τους, στους γονείς τους, στον πρόεδρο της Ε.Ε.Σ.κ. Αράπογλου και στον υπεύθυνο Σχολικών Δραστηριοτήτων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νεκτάριο Καντανολέων.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου