Πόλεμος για το μοίρασμα των υδατοδρομίων

Κάποια στιγμή θα γινόταν. Κάποια στιγμή θα ξεσπούσε πόλεμος. Μπορεί στην Ελλάδα να μην έχουν πετάξει, από το 2004, υδροπλάνα, ωστόσο δημιουργήθηκαν ήδη δύο εταιρείες που φιλοδοξούν να το πράξουν εντός του 2014, εκμεταλλευόμενοι το νέο θεσμικό πλαίσιο.
Οι δύο εταιρείες έχουν παραπλήσια ονόματα: «Ελληνικά Υδατοδρόμια» και «Υδροπλάνα Ελλάδας». Αρκετά στελέχη προέρχονται από την AirSea Lines, την εταιρεία που εγκαινίασε την εν λόγω αγορά πριν από αρκετά χρόνια.

Οι κινήσεις της Υδροπλάνα Ελλάδας στη Σκύρο και η επιλογή της, από το Λιμενικό Ταμείο Σκύρου, ως φορέα για την εκπόνηση μελετών, κατασκευής και λειτουργίας υδατοδρομίου στη Λιναριά της Σκύρου, ξεσήκωσαν την Ελληνικά Υδατοδρόμια.

Η Ελληνικά Υδατοδρόμια απέστειλε εξώδικο στο Λιμενικό Ταμείο, καταγγέλλοντας ότι αποκλείστηκε παρανόμως από τη συνέχεια του διαγωνισμού! «Ο αναίτιος από τη Λιμενική Πολιτική αποκλεισμός της εταιρείας από τον ανοιχτό διάλογο με διάφορες μεθοδεύσεις, δημιουργεί βάσιμα την εντύπωση της μη τήρησης της νόμιμης και διαφανούς διαδικασίας», αναφέρεται, μεταξύ άλλων, στο εξώδικο.

Πέρα από το εξώδικο, η Ελληνικά Υδατοδρόμια απέστειλε σχετικό ενημερωτικό υπόμνημα σε όλα τα συναρμόδια υπουργεία, σε Λιμενικά Ταμεία, αλλά και σε δήμους και οργανισμούς λιμένων.

Η ανταγωνίστρια εταιρεία Ελληνικά Υδροπλάνα είχε υποστηρίξει, πριν από μερικές ημέρες, ότι «πρώτη η Σκύρος ανοίγει τον χορό των υδατοδρομίων, ολοκληρώνοντας τις διαδικασίες κατάθεσης προτάσεων για υδατοδρόμιο στη Σκύρο», υπογραμμίζοντας ότι η πρόταση της Υδροπλάνα Ελλάδας αφορούσε την αδειοδότηση, κατασκευή και λειτουργία του υδατοδρομίου μέχρι τον Φεβρουάριο του 2014, αναλαμβάνοντας όλο το κόστος.

Πάντως, τόσο η Ελληνικά Υδατοδρόμια όσο και η Υδροπλάνα Ελλάδας δεν θα κινηθούν, προς την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, για να αποκτήσουν άδειες πτητικής εκμετάλλευσης, αλλά θα χρησιμοποιήσουν άδειες υπαρχουσών εταιρειών.

enet

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Boat

Messapia Travel

Messapia Travel
Όπου ονειρεύεσαι να βρεθείς.... Καλαβρής

Footer