"Καλό ταξίδι ψυχούλα μου". Μήνυμα εκπαιδευτικού για την αδικοχαμένη Αναστασία

Αναδημοσίευση από messapianews
Ένα γράμμα για την αδικοχαμένη δασκάλα από τα Ψαχνά, που έφυγε τόσο άδοξα από την ζωή, μας έστειλε εχθές μία συνάδελφός της το οποίο δημοσιεύουμε αυτούσιο παρακάτω:
"Σαν ολάνθιστο λουλουδάκι σ' έβλεπα κάθε πρωί να πας στο σχολείο σου όταν ήσουν αναπληρώτρια στα Ψαχνά και σε καμάρωνα. Σε ήξερα από μικρό παιδάκι. Άκουγα να λένε οι άνθρωποι "εξαιρετικό παιδί η Τασούλα, πολύ καλή δασκάλα η Τασούλα".

Ουσιαστικά σε γνώρισα τις τρεις φορές που σε συνάντησα πριν πας στη Ρόδο. Τις δύο φορές κατάλαβα την Τασούλα ΑΝΘΡΩΠΟ (παρόλο το νεαρό της ηλικίας σου) και την τρίτη φορά ήρθες να με χαιρετήσεις πριν φύγεις για αναπληρώτρια στη Ρόδο την Τασούλα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ (διέκρινα στα μάτια σου την απέραντη αγάπη για τα παιδιά). Όταν έφυγες σκέφτηκα "τι καλό παιδί τι καλός άνθρωπος, τι συγκροτημένο άτομο, τι ευλογημένη ψυχούλα".
Με πήρες τηλέφωνο από την Ρόδο και μου είπες πως τακτοποιήθηκες και όλα ήταν καλά και να μην ανησυχώ. Χάρηκα τότε καλό παιδί, χαριτωμένο μου παιδάκι. Αλλά αυτή η χαρά έγινε απέραντη θλίψη την Παρασκευή το βράδυ. Με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι η Τασούλα αγνοείται. Πήρα τηλέφωνο σπίτι σου δεν ήξεραν τίποτα. Σε πήρα στο κινητό σου, ήθελα να σε ακούσω και να μου διαλυθούν όλες οι κακές σκέψεις. Όμως τίποτα. Η καρδιά μου πάγωσε καρδούλα μου, άγγελέ μου, αλλά η ελπίδα δεν είχε σβήσει ακόμη, αφού και μετά από πολλές ώρες γίνονται θαύματα.  Σκέφτηκα και παρακάλεσα τον Αρχάγγελο Μιχαήλ να έλθει για βοήθεια.
Όμως το Σάββατο ο πρωί άκουσα αυτό που δεν ήθελα ποτέ ν' ακούσω. Αχ αγαπημένη μου Τασούλα, μας έφυγες πολύ νωρίς. Έκλαιγα συνεχώς, το κλάμα μου δεν είχε στοματημό. Όμως ο πατήρ Εμμανουήλ μου είπε πως δεν πρέπει να κλαίω. Η Αναστασία μας ήταν Άγγελος και τώρα βρίσκεται στην αγκαλιά του Χριστού.
Τα χείλη μου σφράγισαν, κανένας λόγος παρηγοριάς και εσύ μας έφυγες νωρίς. Καλό ταξίδι ψυχούλα μου. Καλό ταξίδι αγγελούδι μου.
Από μία συνάδελφός σου
Υ. Γεώργιου Πρατζίκου. Εγώ από την πλευρά μου επειδή και εγώ γνώρισα από κοντά την Αναστασία, αφού επί τρία χρόνια πηγαίναμε μαζί ψαλτική, θα ήθελα να πω ότι ήταν ένας πραγματικός άγγελος, ένας άνθρωπος που αγωνιζόταν συνεχώς ώστε να μην υπάρχει δυστυχία. Αναστασία καλό ταξίδι απ' όλους μας και θα σε θυμόμαστε πάντα. Ήσουν ένας υπέροχος άνθρωπος και σε είχαν ανάγκη τα Ψαχνά. Αλλά δυστυχώς η μοιραία Παρασκευή είχε άλλα σχέδια. Τι άλλο να πω.
Η κηδεία θα γίνει σήμερα στις 3:00

Σχόλια