Ανακοίνωση Προέδρου Φοίνικα Ψαχνών: "Πικρίες και μεγάλες αλήθειες"

19/3/2014
Ανακοίνωση
ΑΟ Φοίνξ Ψαχνών
Ένα αθλητικό σωματείο με 36 χρόνια ιστορία. Το ποδόσφαιρο δεν ανήκει σε κανέναν χώρο πολιτικό. Κάποιοι όμως όπως είναι οι τοπικοί άρχοντες του Δήμου, δεν το βλέπουν και δεν το εκτιμούν. Προσπαθούν για ακόμη μία φορά να ταπεινώσουν την δεύτερη ομάδα των Ψαχνών. Εμείς κύριοι δεν πηγαίναμε ποτέ για πρωταθλητισμό ούτε για κομματικά, γιατί δεν ανήκουμε σε κανένα κόμμα γιατί ανήκουμε στον Φοίνικα Ψαχνών και στον λαό των Ψαχνών.

Για ακόμη μια φορά φάνηκε το πρόσωπο της αλήθειας της τοπικής αρχής και του Δημάρχου. Παρότι που τον είχαμε καλέσει στην κοπή της πίτας, κανείς δεν μας τίμησε με την παρουσία του. Μας απαξίωσαν.
Εάν νομίζουν ότι απαξίωσαν εμένα προσωπικά και την διοίκηση κάνουν λάθος. Απαξίωσαν τον Φοίνικα Ψαχνών.
Και αν ο κος Δήμαρχος δεν γνωρίζει τι σημαίνει Φοίνικας Ψαχνών στα Ψαχνά, έπρεπε οι συνεργάτες του να τον είχαν ενημερώσει.
Έχετε μπερδέψει τα κομματικά συμφέροντα με τον αθλητισμό. Έχετε φέρει σε διχασμό τον κόσμο στα Ψαχνά Δεν πειράζει. Ο Ψαχνιώτης είναι υπερήφανος λαός και όλα αυτά τα βλέπει. Τα τρικ τα κομματικά δεν περνάνε απαρατήρητα. Μετ' ευκαιρίας θέλω να μάθει ο κόσμος αυτό που δεν γνωρίζει ο Δήμαρχος. Την ιστορική ομάδα 36 χρόνων του Φοίνικα Ψαχνών. Το καλοκαίρι σας καλέσαμε στην εκδήλωση που κάναμε. Απαξιωτικά κανένας από την Δημοτική Αρχή και την αντιπολίτευση δεν παρουσιαστήκατε. Γιατί μου φαίνεται πως δεν γνωρίζετε (:) ότι η ομάδα βρίσκεται στα Ψαχνά.
Τον Σεπτέμβριο σας επισκέφθηκα προσωπικά με το Δ.Σ. στο γραφείο σας στο Δημαρχείο και σας ζήτησα ένα γήπεδο για την προετοιμασία και την έδρα του Φοίνικα Ψαχνών. Μου απαντήσατε με ένα βλέμμα απαξιωτικό, να πάω στη Στενή και όχι στον Πάλιουρα γιατί το εκεί γήπεδο το έχουν άλλα σωματεία. Σας ρώτησα: "Κύριε Δήμαρχε μία ομάδα των Ψαχνών πρέπει να πάει στην Στενή"; Και μου είπατε: "Εκεί θα πάει".
Αλλά διότι μου αρέσει η αλήθεια και η ειλικρίνεια, απευθύνθηκα στον αντιδήμαρχο κο Λαφαζάνη, ο οποίος πραγματικά μας έδωσε για έδρα και για προπονήσεις το γήπεδο του Πάλιουρα μετά από συνεννόηση με τον υπεύθυνο αντιδήμαρχο κο Παράκατη, και τους ευχαριστούμε.
Στη συνέχεια ζητήσαμε με έγγραφο και αριθμό πρωτοκόλλου την ενίσχυση της ομάδας. Μετά από δύο μήνες μας είπατε ότι υπάρχουν 500 ευρώ από το 2008 και έχετε δώσει και έγγραφο. Μου ζητήσατε τα χαρτιά της ομάδας έσοδα και έξοδα και ισολογισμούς, τα οποία παρέδωσα στην οικονομική υπηρεσία του Δήμου. Δεν πήρε ποτέ η ομάδα ποτέ 1 ευρώ. Μας είπατε ότι θα ενισχύσετε όλα τα αθλητικά σωματεία με καινούργιο κονδύλι του Δήμου. Και εκεί δεν πήρε η ομάδα ούτε ένα ευρώ.
Πριν λίγες ημέρες επισκέφθηκα τον Δήμο και σας ενημέρωσα προσωπικά εσάς και την Δημοτική Αρχή για την κοπή της πίτας του Φοίνικα Ψαχνών. Και εκεί απαξιωτικά δεν πήρατε ούτε μία πρόσκληση που η αξία της είχε δέκα ευρώ, ούτε καν παρευρεθήκατε σε αυτή κανένας από την Δημοτική Αρχή και την αντιπολίτευση.
Άραγε φταίμε εμείς; Όχι δεν φταίμε εμείς. Εμείς κάναμε το καθήκον μας σαν αθλητικό σωματείο .Εσείς για ακόμη μία φορά απαξιώσατε την ομάδα των Ψαχνών και πραγματικά έχετε παρασύρει όλους όσους αγάπαγαν τον Φοίνικα.
Κύριε Δήμαρχε ευχαριστώ για όλα, ότι κάνατε για τον Φοίνικα, την ομάδα των Ψαχνών Ας σας κρίνει ο υπερήφανος λαός των Ψαχνών.
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε, ο πρόεδρος Κώστας Γιαμαρέλος και πλήρες το Δ.Σ, τον Σύνδεσμο των φίλων του Ηρακλή Ψαχνών που μας στήριξε με την παρουσία του.
Επίσης θέλουμε να ευχαριστήσουμε τον κο Αντώνη Μπαζώτη, τον κο Ηλιάδη, τον κο Ρουσόδημο, τον κο Καλαβρή, τον κο Ταψή, τον κο Μυστριώτη, όλους τους παρευρισκόμενους και όλους όσους μας έχουν στηρίξει σε ολόκληρη την πορεία της ομάδας μέχρι εδώ. Ακόμη το Cafe Karma για την φιλοξενία και τον χορηγό Pizzaria "IL Presto". Και αν κάποιον έχω ξεχάσει ζητώ συγγνώμη.
Νιώθω υπερήφανος και είναι τιμή μου που είμαι πρόεδρος σε ένα από τα πιο ιστορικά σωματεία της Εύβοιας. Για ακόμη ένα χρόνο θα παραμείνω πρόεδρος στον Φοίνικα Ψαχνών όσο και αν με πλάγιους τρόπους με πολεμούν.
Είμαι υπερήφανος γιατί είμαι Δίρφυος, είμαι υπερήφανος γιατί είμαι πρόεδρος σε έναν υπερήφανο και φιλόξενο λαό, όπως τα Ψαχνά.
Με εκτίμηση
Ο Πρόεδρος του Φοίνικα Ψαχνών
Κώστας Γιαμαρέλος

Σχόλια