Καταγγελία καρκινοπαθή πολίτη: "Θα αλυσοδεθώ αν δεν μου βάλουν νερό στο σπίτι μου"

Από messapianews

Πριν από λίγη ώρα στα γραφεία του messapianews ήλθε ένας πολίτης εν ονόματι Ψαρράς Φανούριος κάτοικος "Σκληρού". Ο κος Φανούριος αναφέρθηκε στην έλλειψη νερού στην συγκεκριμένη περιοχή. Ο κος  Ψαρράς αναλυτικά μας ανέφερε: "Είμαι κάτοικος Σκληρού. Στο επάγγελμά μου είμαι ψυκτικός, ενώ βρίσκομαι στο δεύτερο έτος της νομικής. Εδώ και αρκετό καιρό το νερό που έχουμε είναι λιγοστό ή πάρα πολλές φορές είναι ανύπαρκτο. Εγώ είμαι καρκινοπαθής στο ορθό. Η υγιεινή στο πρόβλημά μου είναι αναγκαία, που απαραίτητο συστατικό σε αυτή είναι το νερό. Είναι δικαίωμά μου να έχω νερό. Πήγα στον Δήμο για να αναφέρω το πρόβλημά μου. Η αντιμετώπιση που είχα ήταν ανάγωγη. Ζήτησα μία αίτηση παραπόνων. Τέτοια αίτηση δεν υπήρχε στον Δήμο. Έτσι μου έδωσαν να συμπληρώσω μία απλή αίτηση. Εγώ θα την συμπληρώσω βέβαια και θα την πάω να πρωτοκολληθεί. Τους είπα επίσης ότι αν δεν βρω άκρη πρόθεσή μου είναι να κάνω απεργία πείνας και να αλυσοδεθώ απ' έξω από το Δημαρχείο, διαμαρτυρόμενος με αυτόν τον τρόπο το ότι δεν μπορώ ούτε καν να έχω νερό, που είναι δικαίωμά μου. Δεν θέλω βέβαια να φτάσω σε αυτό το σημείο. Λυπεί τόσο εμένα όσο και όλη την περιοχή. Ας μου πουν ότι είναι ανίκανοι να φέρουν νερό και θα το φέρω μόνος μου. Δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση". 
Καθ' όλη την διάρκεια που μας έλεγε τα παραπάνω ο κος Φανούριος η απελπισία και η αγανάκτηση ήταν ζωγραφισμένη στα μάτια του. 

Σχόλια