Η πρώην πρόεδρος των Λουκισίων για τον Ηρακλή Ψαχνών

Με ανακοίνωσή της στο facebook η πρώην πρόεδρος της ομάδας των Λουκισίων κα Δήμητρα Βελή αναφέρθηκε στο "τέλος εποχής"  του Ηρακλή Ψαχνών, λέγοντας ότι;

ΗΡΑΚΛΗΣ ΨΑΧΝΩΝ
Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ

Με πρωτοβουλία δική μου και όχι εκπροσωπώντας τον Α.Ο.Λουκισίων, τον οποίο υπηρετώ ως υπεύθυνη των Ακαδημίων του, παραβρέθηκα στην συγκέντρωση φιλάθλων του ΗΡΑΚΛΗ ΨΑΧΝΩΝ, το βράδυ της Τετάρτης 18 Ιουνίου.
Η παρουσία μου έγινε δεκτή από το Συμβούλιο και τους παρεβρισκόμενους με ευγένεια και χαρά και τους ευχαριστώ γι΄αυτό.
Ώθηση στο να παρεβρεθώ έδωσε η ανησυχία μου για τις εξελίξεις στον Ηρακλή. Έφυγα ακόμη πιό ανήσυχη...
Από την πρώτη στιγμή της ενασχόλησής μου διοικητικά με τα ποδοσφαιρικά δρώμενα, μου είχε κάνει θετική εντύπωση η αγωνιστικότητα και η συνοχή του Συμβουλίου του ΗΡΑ. Ίσως και να ήταν πηγή έμπνευσης και ευχή δική μου, αφού τότε ήμουν Πρόεδρος στον Α. Ο. Λουκισίων.
Χθες διέκρινα πικρία και κούραση από το ίδιο αυτό συμβούλιο . Αλλά παρέμεινε η συνοχή. Όλοι μαζί αποχωρούν...
Άραγε έχει συνειδητοποιήσει ο κόσμος των Ψαχνών και της Εύβοιας γενικά, ότι είναι “τέλος εποχής” για την μεγαλύτερη σε κατηγορία ομάδα μας?
Ότι ο Πρέσβης των Ψαχνών και της Εύβοιας γενικά, ο ΗΡΑ, δεν θα είναι πια με την σημερινή του μορφή?
Μακάρι να βρεθούν και άλλοι άνθρωποι από την περιοχή που θα στηρίξουν την ομάδα αυτή. Όμως αυτοί που τώρα αποχωρούν, φεύγουν ακριβώς γιατί δεν λαμβάνουν την στήριξη που θά΄πρεπε.
Και δεν έχει να κάνει τόσο με χρήματα, όσο με την ανοχή που υπάρχει σε όσους συκοφαντούν τις προσπάθειές τους και επειδή βάλλονται προσωπικά.
Φυσικά τίποτα από την έως τώρα πορεία της ομάδας δεν θα χαθεί και αυτό το χρεώνονται με την καλή έννοια οι άνθρωποι αυτής της διοίκησης.
Θέλω να πιστεύω ότι με ωραίο και αποτελεσματικό τρόπο θα απομονωθούν αυτοί που κάνουν κακό στην ομάδα αυτή, όπως πρέπει να γίνεται και με όλες τις ομάδες!
Ότι θα ενεργοποιηθούν οι άνθρωποι που μπορούν να τους στηρίξουν!
Στα περίεργα και μίζερα χρόνια που διανύουμε, ευχαριστώ για το ταξίδι στην αισιοδοξία και την αγωνιστικότητα ΗΡΑ...
Πάντα θα μας διδάσκεις...
Δήμητρα Βελή
Φίλαθλος

Από το προφίλ της Δήμητρας Βελή

Σχόλια