Παρουσίαση του βιβλίου "Τα πρόσωπα της Αγάπης" της Τζίνας Κατσάτου στα Ψαχνά

Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων, αγάπην δε μη έχω, γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν, και εάν έχω πάσαν την πίστιν, ώστε όρη μεθιστάνειν, αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.

Και εάν ψωμίσω πάντα τα υπάρχοντα μου, και εάν παραδώ το σώμα μου ίνα καυθήσομαι, αγάπην δε μη έχω, ουδέν ωφελούμαι.
Η αγάπη μακροθυμεί, χρηστεύεται, η αγάπη ου ζηλοί, η αγάπη ου περπερεύεται, ου φυσιούται, ουκ ασχημονεί, ου ζητεί τα εαυτής, ου παροξύνεται, ου λογίζεται το κακόν, ου χαίρει επί τη αδικία, συγχαίρει δε τη αληθεία, πάντα στέγει, πάντα πιστεύει, πάντα ελπίζει, πάντα υπομένει. Η αγάπη ουδέποτε εκπίπτει.
Είτε δε προφητείαι, καταργηθήσονται, είτε γλώσσαι παύσονται, είτε γνώσις καταργηθήσεται.
Ύμνος στην Αγάπη. Απόστολος Παύλος Α Επιστολή προς Κορινθίους.
Με τον ύμνο του Απόστολου των Εθνών προς την Αγάπη, αρχίζει το βιβλίο της συγγραφέως Τζίνας Κατσάτου "Τα πρόσωπα της Αγάπης" το οποίο παρουσιάστηκε εχθές στο cafe-bar Karma στα Ψαχνά. Ένα βιβλίο που μιλάει για την αγάπη προς τον συνάνθρωπο, για την αγάπη τη μητέρας προς τα παιδιά, για την αγάπη προς το αντίθετο φύλο, γα τον αλληλοσεβασμό, για την αλληλεγγύη.
Στο οπισθόφυλλο του βιβλίου αναφέρεται:
Η ζωή σου γίνεται μια ταινία και εσύ ο ηθοποιός που υποδύεται όλους τους ρόλους, βρέφος, παιδάκι, έφηβος, ενήλικος, μεσήλικας και τώρα ηλικιωμένος.
Άλλοτε οι ρόλοι είναι κωμικοί και χαρούμενοι και άλλοτε λυπημένοι, γεμάτοι πόνο και οδύνη. Μέσα όμως από όλες αυτές τις καταστάσεις νιώθεις και την αλλαγή της ψυχής σου που παιδεύεται και δοκιμάζεται. Νιώθεις νικητής και νικημένος, κατακτητής και σκλάβος, δυνατός και αδύναμος. Περνάς από τις Συμπληγάδες Πέτρες της ύπαρξής σου και το καράβι σου κινδυνεύει να τσακιστεί. Μα "ο καλός ο καπετάνιος στη φουρτούνα φαίνεται", και αυτές οι γυναίκες ήταν καλές καπετάνισσες. Ή μήπως όχι; [...]
Τρεις γυναίκες, τρεις διαφορετικές ζωές, τρεις διαφορετικοί κόσμοι, ενώνονται στη δύση τους. Κοινό τους σημείο η αγάπη. Η αγάπη κυρίως για τα παιδιά τους, γιατί πάνω από όλα είναι ΜΗΤΕΡΕΣ.
Το βιβλίο προλόγισε ο καθηγητής Δημήτρης Αντωνιάδης.
HP DIGITAL CAMERA
HP DIGITAL CAMERA
HP DIGITAL CAMERA
HP DIGITAL CAMERA

Σχόλια