Μιχάλης Καλαβρής: Απάντηση στον Μπουροδήμο για το κόστος μεταφοράς της φιλαρμονικής

Πριν από λίγο μας εστάλη στο ηλεκτρονικό μας ταχυδρομείο το παρακάτω μήνυμα από τον Μιχάλη Καλαβρή, σχετικά με την μεταφορά της φιλαρμονικής και το πόσο αυτή κοστίζει. Διαβάστε το μήνυμα:

Ως αφορμή παίρνω μια κουβέντα που έγινε χθές στο συμβούλιο του Δήμου και κάποιες ερωτήσεις για την μεταφορά της φιλαρμονικής από τον κο Γιάννη Μπουροδήμο.
Θέλω να πληροφορήσω ότι σαν Τουριστικό Γραφείο επί δημαρχείας του Γιώργου έχω μεταφέρει την φιλαρμονική σε διάφορα μέρη χωρίς χρηματική αμοιβή , λόγω ότι ζώ εδώ στα Ψαχνά και τιμώ την φιλία που έχω με τον Γιώργο και την Ευαγγελία , ασχέτως εαν ήμουν υποψήφιος με άλλον συνδιασμό .
Οι σχέσεις και η φιλία παραμένουν και είναι ίδιες , όπως και πριν έτσι και τώρα. (Ίσως ο Γιάννης δεν “γνωρίζει” απο φιλικές σχέσεις , καλό θα ήταν να “μάθει”)
Επιπλέον, επί δημαρχείας Μπουροδήμου μετέφερα την φιλαρμονική δωρεάν(πριν την “διαλύσει” ολότελα ) .
Όσον αφορά κάποιες μακρινές διαδρομές έχω πληρωθεί γεγονός που είναι προς τιμήν τους , από τους προέδρους των διαμερισμάτων , απο την προσωπική τους τσέπη.
Έτσι αφιλοκερδώς όποτε μου ζητήθηκε και απο τον Δημήτρη τον Γιαννούτσο, την Ευαγγελία , τον Δημήτρη τον Λεοντή και τον Γιώργο να μεταφέρω σε δράσεις καθαρισμού σε Πολιτικά , Βρυσάκια , Κολοβρέχτη, παιδιά σχολείου και δημότες δήλωσα παρόν.
Και βέβαια θα είμαι πάντα παρόν με ό,τι μπορώ σε ό,τι καλό γίνεται στα Ψαχνά και στην γύρω περιοχή . Σαν Ψαχνά, έχουμε καλά πράγματα να δείξουμε : την φιλαρμονική και τους δασοπυροσβέστες και τους συλλόγους , σχολικούς , χορευτικούς, πολιτιστικούς
Να θυμίσω ότι έκανε το παν ο κος Γιάννης απλά να τους “διαλύσει” και αυτό είναι γνωστό σε όλους.
Και σήμερα κε Γιάννη θα μεταφέρω την φιλαρμονική στη Μακρυμάλλη πάλι δωρεάν προς ενημέρωση σας , όπως έκανα και στην μνήμη των πεσάντων του Μακρυμαλλίου. Θα σας συμβούλευα να μην βλέπετε φαντάσματα και να ασχοληθείτε με σοβαρότερα ζητήματα του Δήμου (ΚΤΕΛ, Ηρακλής Ψαχνών κλπ) , ειδάλως αφήστε “ήσυχα” τα Ψαχνά και ασχοληθείτε με την Φώφη για να “λύσετε” μαζί τα ζητήματα της χώρας.
Αυτά σας τα λέω κε Γιάννη , Έγω, ο Μιχάλης Καλαβρής , που σας “βοήθησα” με τους 218 ψήφους ώστε να βρίσκεστε σε αυτή την θέση .
Σαν Ψαχνιώτης θα προσφέρω ό,τι μπορώ στα Ψαχνά και στην περιοχή γενικότερα, γιατί ζω, εργάζομαι, έχω επιχείρηση με εργαζόμενους και θεωρώ ότι μπορώ να ανταποδώσω και εγώ κάτι στην περιοχή μου.
Θέλω να σας ενημερώσω ότι: Οτιδήποτε μου ζητηθεί απο τον Γιώργο, την Ευαγγελία , τον Γιαννούτσο ,τα σχολεία , τους συλλόγους ή μελλοντικά και περνάει απο το χέρι μου θα το κάνω αφιλοκερδώς , όπως το έκανα πάντα.
Αυτά περι φιλίας, προσφοράς και πολιτικών σχολίων, ευχαριστώ για το χρόνο σας
Με εκτίμηση ,
Για το Messapia Travel, Καλαβρής Μιχάλης.
΄
6944203659

Σχόλια