Ανθρωπάκια των κομματικών εκκολαπτηρίων και ξεπεσμένοι αληταράδες Του Γιάννη Ρουσόδημου

Το eviawelle κατάφερε μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα να καθιερωθεί και ταυτόχρονα για ένα περιφερειακό site με συγκεκριμένη δυναμική να "απορροφά" μεγάλη αναγνωσιμότητα. Προς αυτή την κατεύθυνση συνέβαλε, σύμφωνα με όσα δείχνουν τα στοιχεία αλλά και τα λεγόμενα των αναγνωστών του, το γεγονός ότι πέρα από το ότι απευθύνθηκε σε όλο το Ευβοϊκό κοινό, στηρίχτηκε στο γεγονός ότι οι άνθρωποί του έχουν άποψη, πολλές φορές διαφορετική, αλλά τολμούν να τη λένε.


Αυτό εκτιμήθηκε,όπως επαναλαμβάνω και όπως όλα δείχνουν, όλο αυτό το διάστημα που το welle είναι στον αέρα δίνοντας ενημέρωση.

Φέτος θα κλείσω τα 47 μου χρόνια και θα μπω στα 48. Ταυτόχρονα κλείνω 30 χρόνια εργαζόμενος και με ένσημα ανηλίκου. Στον αέρα της ενημέρωσης κλείνω τα 20 χρόνια και προχωράω στα 21. Επέλεξα να ασχοληθώ περισσότερο με την τοπική ενημέρωση, διαπιστώνοντας το κενό που υπήρχε την δεκαετία του ΄90 και του 2000 σε αυτήν.

Ως γνωστόν όταν ενημερώνεις το ευρύ κοινό για ζητήματα που αφορούν τον τόπο σου και για αυτά τα ζητήματα έχεις άποψη, αυτό δεν τους ευχαριστεί όλους.

Πολλές φορές βρέθηκα απέναντι σε ντόπιες και ευρύτερες εξουσίες. Αυτό συνέβη μάλιστα και με κατά καιρούς αιρετούς, οι οποίοι προέρχονταν και από τον δικό μου ιδεολογικοπολιτικό χώρο. Κάποιοι από αυτούς με αδίκησαν. Κάποιους από αυτούς τους αδίκησα εγώ. Αυτό όμως που μετράει είναι ότι για τις ιδέες μου, τα δημοσιεύματά μου δεν δίστασα να βρεθώ ακόμη και υπόλογος  ενώπιον της δικαιοσύνης, υπερασπιζόμενος πάντα τις θέσεις μου και τις απόψεις μου.

Πάντα υπήρχαν κάποιοι μικρόνοες, οι οποίοι πίστεψαν ότι θα με φοβίσουν, ότι θα με λοιδορήσουν ή ότι θα με τρομάξουν επειδή τα όσα έβλεπαν το φως της δημοσιότητας, κατά αυτούς τους έθιγαν, κατ' εμέ τους αποκάλυπταν.

Αυτό ενίοτε συνοδευόταν από ανώνυμα τηλεφωνήματα, από συκοφαντία του πεζοδρομίου, από το να μου χαρακώσουν το αμάξι ή να μου σπάζουν τους καθρέφτες του κ.ο.κ. Το μόνο που πέτυχαν όλοι αυτοί ήταν να με κάνουν να "μουλαρώσω", να συνεχίσω να τους "βγάζω στον τάκο" και πολλοί από αυτούς σήμερα είναι εξαφανισμένοι τόσο από τον δημόσιο βίο όσο και από τα δρώμενα τοπικά και ευρύτερα. Είναι "παρκαρισμένοι" στην λήθη της ιστορίας ντόπιας και εγχώριας και εγώ 20 χρόνια μετά είμαι ακόμα εδώ!

Υποσχέθηκαν ότι θα με διαλύσουν, ότι θα με εξαφανίσουν επαγγελματικά, ότι θα με ισοπεδώσουν, ότι θα αλλάξω χώρα και άλλα τέτοια ευτράπελα, τα οποία ακόμη και σήμερα λένε κάποιοι, λόγω της κριτικής που τους ασκώ!

Με έψαξε το ΣΔΟΕ, έψαξαν να βρουν offshore, άκουσα τέρατα και η αντίδρασή μου  σε όλα αυτά είναι γέλια. Καθώς δείχνουν την φαιδρότητα ορισμένων οι οποίοι νομίζουν ότι με την εφήμερη εξουσία που διαθέτουν μπορούν να ποδοπατούν, όποιον κατ' αυτούς τους αντιστέκεται, κατ' εμέ λειτουργεί ως ελεύθερος πολίτης.

Σήμερα, και εννοώντας τις μέρες που διανύουμε, υπάρχουν πάλι κάποια ανθρωπάκια των κομματικών εκκολαπτηρίων, τα οποία νομίζουν ότι έχουν εξουσία. Υπάρχουν επίσης κάτι ξεπεσμένοι αληταράδες της "μούφας" και της "αρπαχτής" που για τους δικούς τους λόγους και επειδή τους "χάλασα την σούπα" σε πρότερο χρόνο, νομίζουν ότι θα με βάλλουν σε χέρι. Υπάρχουν και αυτοί που πιστεύουν ότι με όσα προωθεί η κυβέρνηση για τον έλεγχο της ενημέρωσης μεσομακροπρόθεσμα θα φτάσουν και στο internet και έτσι θα απαλλαγούν μαζί με πολλούς άλλους και από εμένα.

Θέλω να τους βεβαιώσω όλους λοιπόν ότι θα αποτύχουν και ότι τίποτα απ' όλα αυτά δεν θα συμβεί, καθώς οι εξελίξεις που έρχονται είναι θηριώδεις μπροστά τους και θα τους εξαφανίσουν!

Έχω πει πολλές φορές σε ότι αφορά την ενημέρωση, ότι δεν το έχω σε τίποτα να πάω ακόμη και έξω από τα σπίτια αυτών με μία ντουντούκα και με έγγραφα στα χέρια (πάντα) και να φωνάζω ενημερώνοντας τον κόσμο. Δεν το έχω σε τίποτα να τους ασπρίσω τον τοίχο και να γράφω σε αυτόν. Γιατί αλήθεια είναι ότι όλοι αυτοί δεν με ξέρουν καλά. Νομίζουν ότι είμαι ένας τυπάκος, ο οποίος πάει και έρχεται στην δουλίτσα του και ότι είναι "εύκολος" σε κάποια πράγματα.

Όσοι επιχείρησαν κάτι τέτοιο, πέραν του ότι απέτυχαν, επαναλαμβάνω ότι εξαφανίστηκαν. Όσοι πίστεψαν ότι τα ονόματά τους δεν θα γίνονταν γνωστά, τα είδαν δημοσιευμένα. Όσοι τώρα πιστεύουν ότι η ιστορία θα επαναληφθεί, τους λέω ναι θα επαναληφθεί. Μόνο που αυτή τη φορά το μόνο που θα αλλάξει θα είναι τα ονόματα!

Σχόλια