Υποβολή εισηγήσεων για το 2ο Εκπαιδευτικό συνέδριο με θέμα «Όταν το πρόβλημα γίνεται πρόκληση»

Ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χαλκίδας ανακοινώνει το 2ο Εκπαιδευτικό Συνέδριο το οποίο προβλέπεται να πραγματοποιηθεί στην πόλη της Χαλκίδας στις 2 και 3 Φεβρουαρίου του 2018 με την επιστημονική υποστήριξη του Παιδαγωγικού τμήματος των Ιωαννίνων.

Το 2ο Εκπαιδευτικό Συνέδριο του Συλλόγου έχει θέμα: «Όταν το πρόβλημα γίνεται πρόκληση» και εστιάζει στην αξιοποίηση του προβλήματος για την εκκίνηση μιας εναλλακτικής, καινοτόμου, ευρηματικής και ενδεχομένως αποτελεσματικότερης προσέγγισης και οπτικής στο πλαίσιο και τις συνθήκες δημιουργίας του προβλήματος.


Έτσι, στα πλαίσια του Συνεδρίου, θα συζητηθούν πολιτικές, μέθοδοι και πρακτικές διαχείρισης προβλημάτων, οι οποίες συνιστούν νέες προκλήσεις και αφετηρία για εναλλακτικές προσεγγίσεις:

στις διδακτικές πρακτικές
στη διαφορετικότητα
στη σχολική κοινότητα
στη γονεϊκή εμπλοκή
στην τοπικότητα
στην εκπαιδευτική πολιτική
Τα παραπάνω συνιστούν και τις επιμέρους θεματικές του Συνεδρίου.


Το Συνέδριο στοχεύει να αναδείξει, εκτός από την τρέχουσα συζήτηση που γίνεται στη διεθνή βιβλιογραφία και τις διεθνείς πρακτικές, το έργο των εκπαιδευτικών της σχολικής πράξης, ανεξάρτητα από τη διοικητική θέση που ενδεχομένως κατέχουν.


Υποβολή εισηγήσεων:


Οι ενδιαφερόμενοι/ες για συμμετοχή στο Συνέδριο με μία ή περισσότερες εισηγήσεις, θα πρέπει να αποστείλουν περίληψη της εισήγησής τους (μέχρι 500 λέξεις) έως τις 30 Νοεμβρίου στην ηλεκτρονική διεύθυνση sylchalk@gmail.com, προκειμένου να αποσταλούν για κρίση στα μέλη της επιστημονικής επιτροπής του Συνεδρίου. Στο κείμενο της περίληψης θα πρέπει να αναφέρεται ο τίτλος (και ο υπότιτλος, εάν υπάρχει) της εισήγησης, το όνομα ή τα ονόματα των εισηγητών και η ιδιότητά τους.


Στους εισηγητές και όσους/ες παρακολουθήσουν το Συνέδριο θα δοθούν βεβαιώσεις.


Προκειμένου να δηλώσετε συμμετοχή να αποστείλετε την αίτησή σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση sylchalk@gmail.com.


Για όποια πληροφορία επικοινωνήστε στο 6974341868 Βέτα Κορωναίου.

Σχόλια