Τροφή για σκέψη:Μεγάλο "σχολείο" ο εθελοντισμός στην ζωή!!!!!


Το παρακάτω άρθρο έγραψα την Παγκόσμια ημέρα εθελοντή το 2017
Θα ήθελα να μοιραστώ λίγο τις σκέψεις μου για τον εθελοντισμό. Μέσα από τον εθελοντισμό πέραν του ότι κάποιος προσφέρει και δίνει αγάπη, πολλά είναι αυτά τα οποία παίρνει, και τα οποία είναι πολύ περισσότερα απ' όσα δίνει.
Αυτό ανακάλυψα και εγώ όταν άρχισα να είμαι εθελοντής. Μέσω του εθελοντισμού γνώρισα ανθρώπους οι οποίοι θα μου μείνουν αξέχαστοι σε όλη μου την ζωή και οι οποίοι έχουν παίξει σημαντικό ρόλο στην διαμόρφωση του χαρακτήρα μου και των απόψεών μου. Θα μου μείνουν αξέχαστες οι στιγμές που πέρασα με τον Σύλλογο Άνθρωπος-Ελπίδα-Πολιτισμός και τα Special Olympics, όπου συμμετείχα ως εθελοντής. Γνώρισα ανθρώπους από την Ινδία, με τους οποίους αποκτήσαμε τέτοιους δεσμούς, που νομίζω δεν θα κοπούν ποτέ. Οι στιγμές που έζησα μοναδικές, τις οποίες δεν τις αλλάζω με τον κόσμο όλο. Κατάφεραν οι άνθρωποι από τη Ινδία, που δεν μας γνώριζαν, να μας δουν σαν αδέλφια και την τελευταία ημέρα που είχαμε στην Ερέτρια να χορέψουμε ακόμη και παραδοσιακούς χορούς.
Δεύτερος μεγάλος σταθμός που διανύω ως εθελοντής είναι αυτός των τελευταίων τριών χρόνων με το πρόγραμμα δημιουργικής απασχόλησης του Δ΄μου Διρφύων-Μεσσαπίων, μέσω του οποίου έχω γίνει πραγματικά ένας άλλος άνθρωπος και έχω δεθεί τόσο πολύ με όλους όσους συμμετέχουν, τους οποίους πραγματικά θεωρώ οικογένειά μου. Όλοι αυτοί με έμαθαν τι σημαίνει ο όρος άνθρωπος και μου δίνουν καθημερινά δύναμη να προχωρώ στον στίβο της ζωής. Με έμαθαν ότι απαραίτητα υλικά για να ζήσεις είναι το χιούμορ, η αλληλεγγύη, η αγάπη και η πίστη. Μου δίνουν να κατανοήσω ότι η ζωή είναι στιγμές, οι οποίες είναι μοναδικές και μένουν χαραγμένες στην ψυχή αιώνια.
Όσο ζω θα συνεχίσω να είμαι εθελοντής και θα συνεχίσω να διανύω αυτή την οδό με τα περίεργα λουλούδια, τα οποία όμως σε κάνουν πιο ώριμο και πιο σοφό.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Θεό που με αξίωσε να γίνω εθελοντής αλλά και σε όλους τους συνεθελοντές, και τους ανθρώπους με ειδικές ικανότητες που είναι καθημερινό σχολείο στην δική μου ζωή.
Μακάρι και όλοι εσείς που διαβάζετε τις σκέψεις μου να γίνετε εθελοντές και να προσφέρετε στους άλλους διότι όλα αυτά είναι δώρα για τον εαυτό σας! 

Σχόλια