Δελτίο Τύπου Σόνιας Πολυζώη υποψήφιας Δημοτικής Συμβούλου



Αγαπητοί Συνδημότες

Σαν ενεργή και υπεύθυνη πολίτης που αισθάνομαι, και έχοντας επίγνωση της σπουδαιότητας και της ευθύνης των καθηκόντων αυτής της θέσης, αποδέχθηκα την πρόσκληση να θέσω την υποψηφιότητα μου σαν Δημοτικός Σύμβουλος στον συνδυασμό «ΔΗΜ.Ο.Σ», στο Δήμο ΔΙΡΦΥΩΝ ΜΕΣΣΑΠΙΩΝ του οποίου ηγείται ο εν ενεργεία και υποψήφιος Δήμαρχος ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΨΑΘΑΣ.



Η συμμετοχή μου στην τοπική αυτοδιοίκηση ξεπερνά κομματικές, ιδεολογικές και προσωπικές φιλοδοξίες και έχει ως σκοπό να υπηρετήσει τα συμφέροντα των δημοτών, τα οποία και θα στηρίξω με καθαρό και νηφάλιο τρόπο, με εντιμότητα και αξιοπρέπεια.

Στόχος μου είναι η αναβάθμιση και η ανάπτυξη του τόπου .

Η ενασχόληση μου και η εμπειρία μου κυρίως με την συμμετοχή μου ως εθελόντρια στις διάφορες πολιτιστικές εκδηλώσεις του Δήμου, καθώς και στους συλλόγους Γονέων & Κηδεμόνων όλων των σχολικών βαθμίδων επί σειρά ετών,  όπως και με θέματα που έχουν να κάνουν με την κοινωνία, την καθημερινότητα του πολίτη, με το περιβάλλον τον αθλητισμό, τον πολιτισμό και την ανάδειξη του τόπου είναι θέματα που με αγγίζουν ιδιαίτερα .

Έχω την δύναμη και την θέληση εάν μου δώσετε την ευκαιρία και με τιμήσετε με την ψήφο σας να υπηρετήσω όλα αυτά μέσα από την Τοπική Αυτοδιοίκηση.
 Γνωρίζω τα προβλήματα του Δήμου μας, τα εμπόδια που θα συναντήσω, τα ιδιοτελή συμφέροντα και τις παγίδες που υπάρχουν στον δημόσιο βίο ΑΛΛΑ σας διαβεβαιώνω ότι δεν πρόκειται ποτέ, να υποχωρήσω από τις βασικές αξίες που πρέπει να κατευθύνουν την πολιτική του Δήμου ΔΙΡΦΥΩΝ ΜΕΣΣΑΠΙΩΝ γιατί, είναι οι αξίες που με αυτές πολιτεύομαι.
Προς αυτή την κατεύθυνση πιστεύω ότι μπορώ να συμβάλω αποτελεσματικά με τους συνυποψήφιους συναδέλφους μου, ισχυροποιώντας την νικηφόρα παράταξη «ΔΗΜ.Ο.Σ».

Κρίνω αναγκαίο για την προκοπή αυτού του τόπου να συμπαρασταθώ και να συνταχθώ με τον Δήμαρχο ΔΙΡΦΥΩΝ ΜΕΣΣΑΠΙΩΝ , κ. ΓΕΩΡΓΙΟ ΨΑΘΑ, ο οποίος έδειξε ότι έχει τις ικανότητες που απαιτεί ο σύγχρονος ρόλος του Δημάρχου ως οραματιστή και αποτελεσματικού διαχειριστή των προβλημάτων του Δήμου και μπορεί σε δύσκολες συγκυρίες για τον τόπο μας να τα καταφέρει. Έχει την εμπειρία της συμμετοχής στα κοινά και της εκπροσώπησης των συμπολιτών του, που  τον τιμούν με την εμπιστοσύνη τους, αλλά και την διάθεση να λύσει και να βοηθήσει σε όλα τα προβλήματα που τυχόν εμφανιστούν. 

Σας ζητώ,  με την δική σας στήριξη και την εμπιστοσύνη σας να μου δώσετε την δυνατότητα να παλέψω στην αυτοδιοίκηση που έχει σαν όραμα την δημιουργία με στόχο την ανάπτυξη καταθέτοντας νέες ιδέες, με εργατικότητα και θετική ενέργεια .


ΣΟΝΙΑ ΠΟΛΥΖΩΗ
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος



Σχόλια