Υποψήφιος με τον Γιώργο Ψαθά ο Δήμος Κιαπέκος

Αγαπητοί Συνδημότες
Είμαι ο Δήμος (Μάκης) Κιαπέκος. Γεννήθηκα το 1964
Γονείς μου είναι ο Κωνσταντίνος και η Ευαγγελία Κιαπέκου το γένος Καραντάκη . Είμαι Παντρεμένος με την Βασιλική Τσακλή με την οποία έχουμε αποκτήσει δυο παιδιά: τον Κωνσταντίνο και την Λία. Κατοικώ μόνιμα στα Ψαχνά.

Εργάζομαι στη ΔΕΗ από το 1989, στην περιοχή των Ψαχνών αλλά και σε όλους τους υποσταθμούς μεταφοράς 150- 400 KV  και Αιολικών Πάρκων της Εύβοιας, ως εργοδηγός - χειριστής – επιτηρητής. Επίσης εργάζομαι στη διασύνδεση με υποβρύχιο καλώδιο των Κυκλάδων με το εθνικό μας δίκτυο.
 Έχω ασχοληθεί πολλά χρόνια με Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων καθώς και με Αθλητικούς και Πολιτιστικούς Συλλόγους. Επίσης έχω προσφέρει εθελοντικά επί σειρά ετών σε διάφορες Κοινωνικές και Πολιτιστικές εκδηλώσεις του Δήμου μας.  Αυτό που μας ενώνει και αφορά
την ζωή μας, δεν είναι μόνο το παρόν αλλά κυρίως το μέλλον που οφείλουμε να  εξασφαλίσουμε στα παιδιά μας
Δέχτηκα το κάλεσμα του επικεφαλής του συνδυασμού ‘’ΔΗΜ.ΟΣ’’ στο δήμο Διρφύων Μεσσαπίων του οποίου ηγείται ο εν ενεργεία υποψήφιος δήμαρχος ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΨΑΘΑΣ.
Θεωρώ τιμή μου που επιλέχτηκα να στηρίξω τον Γεώργιο Ψαθά , καθως πιστεύω πως λειτουργεί με γνώμονα την ακεραιότητα  και την ευθύτητα επιδιώκοντας να οδηγήσει τον δήμο μας σε πορεία ανάπτυξης και δημιουργίας.
 Στο Δήμο είναι η πρώτη φορά που ενεργοποιούμαι  ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος.
 Συντάσσομαι με όλες μου τις δυνάμεις με το Δήμαρχο τον Γιώργο Ψαθά και σας υπόσχομαι πως θα αγωνιστώ με ψηλά το κεφάλι, με όραμα και ελπίδα για το μέλλον των παιδιών μας και  του Δήμου μας.
Ευελπιστώ ότι θα μου δώσετε την ευκαιρία να το πραγματοποιήσω .
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ  ΚΙΑΠΕΚΟΣ ΔΗΜΟΣ.

Σχόλια