Γιάννης Δημητρίου και Ιωάννα Ορφανού υποψήφιοι με τον Ανδρέα Κουλοχέρη

Υποψήφιος με το συνδιασμό "Συνεργασία Προόδου" από το δημοτικό διαμέρισμα των Πολιτικών, ο Γιάννης Δημητρίου του Αθανασίου

" Γεννήθηκα και μεγάλωσα στον Πάλιουρα , οι δρόμοι όμως της ζωής με οδήγησαν στα Πολιτικά. Αυτός είναι ο τόπος που αγάπησα και αγαπώ και επέλεξα να στήσω το σπίτι μου και να φτιάξω την οικογένεια μου.

Είμαι παντρεμένος με την Κατερίνα Μιχάηλ και μαζί της έχω αποκτήσει δύο υπέροχους γιους ηλικίας 14 και 12 ετών.
Υπήρξα μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Εκπολιτιστικού Εξωρα'ι'στικού Συλλόγου Πολιτικών και διετέλεσα για έξι συναπτά έτη πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του δημοτικού σχολείου πολιτικών. Συμμετέχω ενεργά σε κάθε εκδήλωση που υπηρετεί και προασπίζει το καλό του δήμου.
Ζω και δραστηριοποιούμε στα Πολιτικά καθώς είμαι ιδιοκτήτης επιχείρησης super market για πάνω από 25 χρόνιά .Ως εργαζόμενος και επιχειρηματίας γνωρίζω καλά τα προβλήματα της καθημερινότητας που μας απασχολούν, επιθυμώ να προσφέρω και δεσμεύομαι πως θα προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις, να φανώ αντάξιων των προσδοκιών των συμπολιτών μου., σε αυτή τη δύσκολη οικονομικά περίοδο που διανύουμε.

Αποφάσισα να ανταποκριθώ στο κάλεσμα του Ανεξάρτητου συνδιασμού "Συνεργασία Προόδου", με υποψήφιο δήμαρχο τον Ανδρέα Κουλοχέρη και να διεκδικήσω την ψήφο των συνδημοτών μου,για να στηρίξω με αυτό τον τρόπο την ιδιωτική πρωτοβουλία , αλλά και σε συνεργασία με τους συνδημότες μου , να χτίσουμε από κοινού , ένα καλύτερο μέλλον για τον τόπο και τα παιδιά μας , για το δήμο Διρφύων Μεσσαπίων"



Υποψήφια δημοτική σύμβουλος με το συνδιασμό "Συνεργασία Προόδου" από το δημοτικό διαμέρισμα των Πολιτικών , Ορφανού Ιωάννα του Αθανασίου.

" Γεννήθηκα , ζω και εργάζομαι στα Πολιτικά. Είμαι παντρεμένη με τον Σάββα Ευθυμίου και έχουμε δύο παιδιά , ένα γιο 9 ετών και μια κόρη 5 ετών.
Έχω σπουδάσει στο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ιδρυμα Αθηνών , στη σχολή Δομικών Εργων και στη σχολή Υποδομής Πολιτικών έργων.
Από το 2014 είμαι εργαζόμενη στην Ενωση Δασικών- Αγροτικών Συναιτερισμών , ως υπεύθυνη έργου ΟΣΔΕ (επιδοτήσεις αγροτών , δηλώσεις καλλιέργειας κτλ). Παράλληλα έχω κάνει τα πρώτα μου επιχειρηματικά βήματα με την εταιρεία "SBM Μονοπρόσωπη ΙΚΕ" , με αντικείμενο τις ανακαινίσεις σπιτιών, μαγαζιών και κτηριών.
Διατελώ Αντιπρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου των Πολιτικών και συμμετάσχω ενεργά σε όποιες συλλόγικές προσπάθειες γίνονται μέσα και εκτός του χωριού μου.
Από μικρή διδάχτηκα και γνώρισα την αξία της συμμετοχής και συνεργασίας στα κοινά , από τους γονείς μου και της οικογένειας μου γενικότερα.
Αυτή η πίστη μου στην αξία της συμμετοχής και στην ενεργό δράση των πολιτών, με έκανε να αποδέχτω με χαρά την τιμητική πρόταση του Ανεξάρτητου συνδιασμού "Συνεργασία Προόδου" με υποψηφίο δημάρχο κ. Κουλοχέρη Ανδρέα . Και να διεκδικήσω την ψήφο των συνδημοτών μου, ως υποψήφια δημοτική σύμβουλος στις δημοτικές εκλογές
Ως εργαζόμενη μητέρα και επιχειρηματίας γνωρίζω καλά τα προβλήματα της καθημερινότητας που μας απασχολούν, θέλω να προσφέρω λύσεις και δεσμεύομαι πως θα προσπαθήσω να φανώ αντάξια των προσδοκιών των συμπολιτών μου για ένα καλύτερο δήμο Διρφύων Μεσσαπίων."


Σχόλια