Ο Γιώργος Λάμπρου υποψήφιος με τον Ανδρέα Κουλοχέρη

Υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με το συνδυασμό "Συνεργασία Προόδου" από το δημοτικό διαμέρισμα των Βούνων Γεώργιος Λάμπρου του Ιωάννη.
" Είμαι γεννημένος και αναθρεμμένος σε ένα μικρό χωριό,τους Βούνους, που βρίσκεται στους πρόποδες της πανέμορφης Δίρφυς.

Παντρεμένος επί σειρά ετών με την Ελένη Δεμερτζή , μαζί αποκτήσαμε τη μεγαλύτερη περιουσία μας εκεί ,τα δύο παιδιά μας.Μια κόρη Πολιτικό Μηχανικο και ένα γιο Μαθηματικό , σήμερα.
Έχοντας ο ίδιος τελειώσει την Τεχνική Σχολή Ηλεκτρολόγων, εργάστηκα για πολλά χρόνια στην Δ.Ε.Η αρχικά ως ηλεκτρολόγος και μετά ως εργοδηγός και Προϊστάμενος Τεχνικού δικτύου.
Η αγάπη μου για τα κοινά , ξεκίνησε από την εφηβεία , εκφράστηκε με τη συμμετοχή μου σε τοπικούς συλλόγους και κατόπιν με τη συμμετοχή μου στο τοπικό κοινοτικό συμβούλιο.
Συνεχίστηκε στο δήμο, από το 1999 και για 20 συνεχόμενα χρόνια τώρα ,όπου εκλέγομαι δημοτικός σύμβουλος. Αρχικά με το σχέδιο Καποδίστρια στο δήμο Διρφύων και με το σχέδιο Καλλικράτη , στον συνενωμένο Δήμο Διρφύων Μεσσαπίων.
Έχω πλήρη γνώση της λειτουργίας, των προβλημάτων, των αδυναμιών, των δυνατοτήτων ανάπτυξης και βελτίωσης του δήμου Διρφύων Μεσσαπίων. Εμπειρία και γνώση που απέκτησα διατελών Αντιδήμαρχος, αλλά και Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου.
Αποφάσισα να αποδεχτώ την πρόταση συνεργασίας που μου έγινε , για να στηρίξω, τον Ανεξάρτητο συνδυασμό "Συνεργασία Προόδου" και ένα νέο υποψήφιο δήμαρχο , τον Ανδρέα Κουλοχέρη, διεκδικώντας για μια ακόμη την ψήφο των συνδημοτών μου, προκειμένου να στηρίξω και βοηθήσω έμπρακτα μια νέα προσπάθεια για το καλό του δήμου Διρφύων Μεσσαπίων"

Σχόλια