Ο Γρηγόρης Μπασινάς υποψήφιος με τον Ανδρέα Κουλοχέρη

Υποψήφιος με το συνδιασμό "Συνεργασία Προόδου" από το δημοτικό διαμέρισμα των Καθενών ο Γρηγόρης Μπασινάς του Νικολάου.

" Γέννημα θρέμα Καθενιώτης και μέλος πολύτεκνης οικογένειας, με γονείς εργαζόμενους , βιοπαλεστές , έμαθα από πολύ νωρίς ότι στη ζωή του επιβιώνει και κερδίζει κανείς όταν αγωνίζεται .
Ακολουθώντας το παράδειγμά τους , στην ηλικία των 18 μου χρονών ξεκίνησα να εργάζομαι στην κατασκευαστική τεχνική Εταιρεία ΚΑΜΑΡΙΩΤΗΣ ΑΤΕΕ για 4 έτη , ενώ παράλληλα φοιτούσα. Έκτοτε εργάστηκα για συνεχόμενα 10 έτη σε χώρους εστίασης και τροφίμων σε μεγάλη αλυσίδα.Από το 2016 εως σήμερα είμαι Υπάλληλος σε μεγάλη Ελληνική Εταιρεία τροφίμων τη ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ, ενώ παράλληλα ακούραστα βοηθώ και στηρίζω τις αγροτικές και κτηνοτροφικές εργασίες της οικογενείας.
Είμαι τελειόφοιτος του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών , του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Ψαχνών .Εχω ασχοληθεί ως ενεργό μέλος με το ποδόσφαιρο στην Αθλητική Ένωση των Καθενών και την Αθλητική Ομάδα της Λούτσας και υπήρξα μέλος του Εκπολιτιστικού Εξωραιστικού Συλλόγου Καθενών.
Αποφάσισα να ανταποκριθώ στο κάλεσμα του Ανεξάρτητου συνδιασμού "Συνεργασία Προόδου", με υποψήφιο δήμαρχο τον Ανδρέα Κουλοχέρη και να διεκδικήσω την ψήφο των συνδημοτών μου, προκειμένου να εργαστώ, σε συνεργασία με άλλους, για να κερδίδουμε έδαφος, χαμένες ευκαιρίες και όνειρα , για τους δημότες και το δήμο Διρφύων Μεσσαπίων"

Σχόλια