Η Σπανού Αγγελική (Κική) Υποψήφια με τον Ανδρέα Κουλοχέρη

Υποψήφια δημοτική σύμβουλος με το συνδιασμό "Συνεργασία Προόδου" από το δημοτικό διαμέρισμα του Σταυρού Σπανού Αγγελική ( Κική).

" Είμαι μητέρα τριών επαγγελματικά αποκατεστημένων παιδιών, με ένα γιο γιατρό , μια κόρη φαρμακοποιό και έναν ακόμη γιό υπευθυνο σε γνωστή φαρμακευτική εταιρεία. Διαθέτω τον ελεύθερο χρόνο και τη γνώση για να αποδεκτώ την πρόταση συνεργασίας και προσφοράς που μου έγινε.
Έχω διατελέσει γραμματέας του δημοτικού διαμερίσματος του Σταυρού για σειρά ετών και προ'ι'σταμένη του οικονομικού τμήματος του δήμου για 12 συναπτά έτη.Για την προσφορά μου στην τοπική αυτοδιοίκηση μου έχει απονεμηθεί ο τιμητικός τίτλος " Επίτιμος Προ'ι'σταμένη" , με απόφαση δημοτικού συμβουλίου στο δήμο μας.
Υπήρξα μέλος Συλλόγων ,όπως και του Πολιτιστικού Συλλόγου Σταυρού και σήμερα είμαι η γενική γραμματέας του Αθλητικού Περιβαλλοντολογικού Συλλόγου Διρφύων Μεσσαπίων.
Αποφάσισα να υπηρετήσω το δήμο μας με τις γνώσεις μου και την εμπειρία μου, από ένα άλλο μετερίζι και να διεκδικήσω την ψήφο των συνδημοτών μου, με τον Ανεξάρτητο συνδιασμό "Συνεργασία Προόδου" , με υποψήφιο δήμαρχο τον Ανδρέα Κουλοχέρη.
Στηρίζοντας έτσι σα μάνα, σαν αγωνίστρια χρόνων , σαν πολίτης τα νέα παιδιά και βάζοντας ένα λιθαράκι σε "Συνεργασία Προόδου" μαζί τους για να προχωρήσουν το δήμο Διρφύων Μεσσαπίων μπροστά και σωστά."

Σχόλια