Υποψήφια η Ευαγγελία Αρβανίτη με τον Ανδρέα Κουλοχέρη




Υποψήφια με το συνδυασμό " Συνεργασία Προόδου" από το δημοτικό διαμέρισμα της Καστέλλας, η Αρβανίτη Ευαγγελία του Ξενοφών.
"Ονομάζομαι Ευαγγελία Αρβανίτη και κατάγομαι από τα Ψαχνά . Μόνιμη κάτοικος της Καστέλλας, από το 2005.
Είμαι παντρεμένη με τον Ιωάννη Πολυζώη , κάτοικο Καστέλλας και έχουμε αποκτήσει δύο παιδιά.
Εργασιακά , έχω ασχοληθεί και στηρίξει την μικρή οικογενειακή επιχείρηση των γονιών μου .Έχω επίσης εργαστεί ως Ιδιωτική Υπάλληλος σε κάποιες θέσεις εργασίας. Τα τελευταία λίγα χρόνια δηλώνω Οικιακά, καθώς έχω αφοσιωθεί στην οικογένεια μου και την ανατροφή των παιδιών μου , ηλικίας 3 και 5 χρονών αντίστοιχα.

Είμαι ενεργό μέλος της τοπικής κοινωνίας. Συμμετάσχω ως μέλος, στον Πολιτιστικό Σύλλογο της Καστέλλας "Αγγελής Γοβιός" και είμαι μέλος της χορευτικής ομάδας.
Μητέρα , σύζυγος, αλλά και κάτοικος μιας μικρής κοινωνίας ,γνωρίζω από πρώτο χέρι τα προβλήματα, τις αδυναμίες , τις δυνατότητες και τις προοπτικές του τόπου που ζώ, αναφορικά με την καθημερινότητα και οχι μόνο.
Για το λόγο αυτό επιθυμώ να στηρίξω και βοηθήσω το δημοτικό διαμέρισμα όπου ζω και δραστηριοποιούμαι, την μικρή κοινωνία που με περιβάλλει, τη γειτονιά μου, άρα την ίδια την οικογένεια μου. Επιθυμώ επίσης,να προσπαθήσω να κάνω ότι μπορώ για να διευκολύνω την καθημερινότητα όσων περισσότερων ανθρώπων μπορώ.
Έργο δύσκολο , αλλά όχι αδύνατο .
Αποφάσισα να ανταποκριθώ στο κάλεσμα, ενός νέου υποψηφίου δημάρχου του Ανδρέα Κουλοχέρη, για να είμαι υποψήφια με τον Ανεξάρτητο συνδυασμό "Συνεργασία Προόδου" , έτσι ώστε στις επερχόμενες εκλογές να διεκδικήσω την ψήφο των συμπολιτών μου, για να συνεργαστώ με συμπολίτες μου για ένα καλύτερο τόπο, ένα καλύτερο δήμο Διρφύων Μεσσαπίων.".

Σχόλια