Ο Παναγιώτης Μακρής υποψήφιος με τον Γιώργο Ψαθά

Φίλες και φίλοι, αγαπητοί συνδημότες
Όντας ευγνώμων για την εμπιστοσύνη με την οποία με περιβάλλατε στις προηγούμενες Δημοτικές Εκλογές,
επιτρέποντάς μου, να υπηρετήσω εμπράκτως και με όλες μου τις δυνάμεις τα συμφέροντα του τόπου μου και των συμπολιτών μου, ανακοινώνω, την εκ νέου υποψηφιότητά μου, ως Δημοτικός Σύμβουλος Ψαχνών, στις επερχόμενες αρχαιρεσίες της 26ης Μαΐου 2019 στο πλευρό του νυν Δημάρχου Γεωργίου Ψαθά, σεβόμενος την προσωπική του επιλογή και αποδεχόμενος την τιμητική του πρόταση, με υψηλό αίσθημα ευθύνης.
Με τον Γιώργο, συμπορευτήκαμε ακούραστα και δώσαμε μαζί τις δύσκολες μάχες μας την προηγούμενη πενταετία, μακριά από μικροκομματικές πρακτικές και δεσμεύσεις, χωρίς ατομικά – προσωπικά οφέλη, με κοινό γνώμονα και στόχο, την προσφορά στον συνάνθρωπο, την βελτίωση του βιοτικού επιπέδου και των συνθηκών διαβίωσης των συνδημοτών μας, την προβολή, την ανάπτυξη ,την δημιουργία και την εκμετάλλευση προοπτικών που θωράκισαν και θα θωρακίσουν τον Δήμο Διρφύων – Μεσσαπίων, απέναντι στις ραγδαίες αλλαγές που συντελούνται και στις δύσκολες καταστάσεις που αντιμετωπίζει η χώρα μας και κατ’ επέκταση η Τοπική Αυτοδιοίκηση. Προσδοκώ στην στήριξή σας ώστε να σταθώ αρωγός στην συνέχεια αυτής της προσπάθειας.»
Μετά τιμής
Μακρής Παναγιώτης

Σχόλια