Ο Μιχάλης Λάμπρου υποψήφιος με την Τζοβάννα Γκόγκου

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ
ΜΙΧΑΛΗ ΛΑΜΠΡΟΥ
Αγαπητή κυρία Γκόγκου,
Με την σύζυγό μου είμεθα μόνιμοι κάτοικοι Πολιτικών τα τελευταία είκοσι χρόνια και φυσικά έχομε μεταφέρει τα εκλογικά μας δικαιώματα στο Δήμο μας.
Παρά το ό,τι επαγγελματικά δραστηριοποιούμαι στον τομέα της Ναυτιλίας ως Γενικός Διευθυντής της εταιρείας κρουαζιεροπλοίων MAJESTIC INTERNATIONAL CRUISES INC με σπουδές στη Νομική επιστήμη, παρακολουθώ με ενδιαφέρον τα δρώμενα στο Δήμο μας, και νομίζω ότι θα μπορέσω συμμετέχοντας στο ψηφοδέλτιό σας να βοηθήσω στη σωστή επίλυση των σοβαρών προβλημάτων που απασχολούν το Δήμο μας, και δεν επιλύονται για πάρα πολλά χρόνια.

Έχετε αποδείξει από την μέχρι σήμερα παρουσία σας στα κοινά ότι διαθέτετε και τις γνώσεις και τη θέληση και την επιθυμία να προσφέρετε στο Δήμο μας μόνο θετικά στοιχεία.
Παρά το ό,τι εκτός από την επαγγελματική μου ιδιότητα έχω αναλάβει και υπηρετώ ως τακτικός ιεροψάλτης το Βυζαντικό Μοναστήρι των Πολιτικών ΠΑΝΑΓΙΑ Η ΠΕΡΙΒΛΕΠΤΟΣ, εν τούτοις πιστεύω ότι έχω τη δυνατότητα να προσφέρω θετικές υπηρεσίες στο Δήμο μας, και γι’ αυτό προσχωρώ στο Συνδυασμό σας, τάσσομαι στο πλευρό σας, και είμαι απόλυτα βέβαιος ότι από την επομένη της εκλογικής μας νίκης θα ξεκινήσομε σκληρή δουλειά για να λύσομε τα σοβαρά προβλήματα που απασχολούν σήμερα τον Δήμο Διρφύων – Μεσσαπίων και να ανασάνουν οι δημότες.
Σας ευχαριστώ θερμά που είχατε την καλοσύνη να με τιμήσετε και να με συμπεριλάβετε στο Συνδυασμό σας, στο Συνδυασμό της νίκης, στο Δήμο Διρφύων Μεσσαπίων.
Μιχάλης Λάμπρος
Γλαρομύτη 23,
Πολιτικά

Σχόλια