Ο Κώστας Γιαμαρέλος υποψήφιος με τον Ανδρέα Κουλοχέρη

Υ
Υποψήφιος με τον Ανεξάρτητο συνδυασμό " Συνεργασία Προόδου" από το δημοτικό διαμέρισμα Στροπώνων , ο Γιαμαρέλος Κωνσταντίνος
" Ονομάζομαι Κώστας Γιαμαρέλος με καταγωγή από το Μετόχι Διρφύων.

Είμαι παντρεμένος με την Μπαρώτα Αγγελική, με καταγωγή από τις Στρόπωνες, εργαζόμενη σε γνωστή επιχείρηση του δήμου. Έχουμε αποκτήσει δύο κόρες,τη Μαρία που σπουδάζει Οικονομικά και την Σταυρούλα που είναι μαθήτρια Λυκείου.
Ως δημότης Στροπώνων και του δήμου Διρφύων Μεσσαπίων, για πάνω από 20 χρόνια, υπήρξα ιδρυτικό μέλος του Πολιτιστικού Συλλόγου Στροπώνων. Διετέλεσα Πρόεδρος στον ΠΑΟ Πολιτικών για 2 χρόνια και, Πρόεδρος στον Φοίνικα Ψαχνών για 2 χρόνια επίσης , μια περίοδο που η ομάδα ανέβηκε στη β' κατηγορία. Σήμερα συμμετέχω, ως μέλος στο σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, στο ΕΠΑΛ Ψαχνών.
Κύρια ασχολία μου είναι Συλλέκτης Αρωματικών Φυτών και Βοτάνων με συλλογή, αποξήρανση, τυποποίηση προ'ι'όντων , που προωθώ σε μεγάλες αλυσίδες στην Ελληνική και ξένη αγορά. Παράλληλα είμαι συνιδιοκτήτης και μέτοχος καφέ κλαμπ , καθώς και αντιπρόεδρος στην Μεταφορική εταιρεία Γιαμαρέλος Α.Ε.
Η αγάπη μου για τα κοινά και τον τόπο είναι μεγάλη και εκφράζεται με την ενεργό συμμετοχή μου, χρόνια τώρα.Έχω συμμετάσχει σε προηγούμενες εκλογές της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και οι πολίτες με τίμησαν με την 4η θέση στο συνδυασμού μου.
Στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές, αποδεχόμενος την τιμητική πρόταση του νέου υποψήφιου δημάρχου κ. Ανδρέα Κουλοχέρη, να συμμετάσχω στον συνδυασμό " Συνεργασία Προόδου" , δηλώνω ότι τάσσομαι στο πλευρό του, με όλες μου τις δυνάμεις γνωρίζοντας και σεβόμενος το ήθος , την τιμιότητα, την αξιοπρέπεια και το έργο του ανδρός.
Διεκδικώ την ψήφο σας ως απλός πολίτης, χωρίς τίτλους, Ελεύθερος από κομματικές δεσμεύσεις , ως επαγγελματίας που ζει τον Γολγοθά της καθημερινότητας και ως δημότης που γνωρίζει σπιθαμή προς σπιθαμή το δήμο μας, να μου δώσετε τη δυνατότητα , να συμμετάσχω στη νέα Δημοτική αρχή που έρχεται.
Επιθυμω να γίνω η φωνή σας στο νεο δημοτικό συμβούλιο , να παλέψω και να διεκδικήσω ότι μπορώ , σε συνεργασία με τους συμπολίτες μου, για το δήμο Διρφύων Μεσσαπίων , για όλους εμάς."

Σχόλια