Η Μαρία Αθανασίου- Παπαναστασίου υποψήφια με τον Γιώργο Ψαθά


"ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ
ΕΙΝΑΙ Η ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ"

Ονομάζομαι  ΜΑΡΙΑ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ-ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ,, γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Καστέλλα.
Με βασικό γνώμονα, την απεριόριστη αγάπη μου για τον τόπο που ζούμε, την ειλικρινή μου πρόθεση να συμβάλλω με όλες μου τις δυνάμεις στην πρόοδο και ευημερία του Δήμου μας, αλλά και την αταλάντευτη θέλησή μου να έχω ενεργό ρόλο στην περαιτέρω επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουμε καθημερινά, πήρα την απόφαση να συστρατευθώ στο πλευρό του Δημάρχου Γ. Ψαθά, και του δημοτικού συνδυασμού ΔΗΜ.Ο.Σ.

Με πλήρες αίσθημα ευθύνης, ανιδιοτέλειας και εντιμότητας, σας καλώ να με τιμήσετε με την ψήφο σας στις προσεχείς δημοτικές εκλογές στις 26 Μαΐου, για να εκπληρωθεί η υπόσχεση που έχω δώσει στον εαυτό μου και πρωτίστως σε όλους εσάς ότι το Όραμα και τα όνειρά μας για το μέλλον στον Δήμο μας, θα μεταφραστούν Συνειδητά και Υπεύθυνα σε Δημιουργία έργων υποδομής και ανάπτυξης αλλά και σε ισότιμη μεταχείριση κάθε συνδημότη και συνδημότισσας του Δήμου Διρφύων-Μεσσαπίων

Σας ευχαριστώ

Με εκτίμηση,

ΜΑΡΙΑ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ-ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ

Σχόλια