Υποψήφιος με τον Ανεξάρτητο συνδυασμό » Συνεργασία Προόδου» από το δημοτικό διαμέρισμα Νεροτριβειάς , ο Θέμελης Βασίλης του Ηλία.

» Αγαπητοί συνδημότες και συνδημότισσες,
ονομάζομαι Θέμελης Βασίλειος και είμαι μόνιμος κάτοικος Νεροτριβειάς.
Είμαι παντρεμένος με την Κωνσταντίνα Θέμελη.Περήφανος πατέρας τριών παιδιών ,μιας κόρης Νηπιαγωγού, μιας Λογοθεραπεύτριας και ενός γιου που σπουδάζει στο Πανεπιστήμιο.
Εργάτης και αγωνιστής της ζωής για πολλά χρόνια, καθώς εργάστηκα ως Ναυτικός και Υπάλληλος σε γνωστή εταιρεία της περιοχής.

Είμαι ενεργό μέλος της κοινωνίας και συμμετάσχω στα κοινά του τόπου για πάρα πολλά χρόνια . Έχω εκλεγεί και διατελέσει Πρόεδρος της Νεροτριβειάς στο πρόσφατο παρελθόν , από το 2009 έως το 2014.
Εχω ασχοληθεί με Πολιτιστικούς Συλλόγους της περιοχής μου και συνεχίζω να στηρίζω όποια θετική πρωτοβουλία.
Η αγάπη για τον τόπο μου, αλλά και η ανάγκη μου να συμβάλω στην προσπάθεια να προχωρήσουμε το δήμο Διρφύων Μεσσαπίων, όλοι μαζί δυναμικά μπροστά χωρίς άλλες αναβολές κι αχρείαστα πισωγυρίσματα, με παρακίνησαν να αποδεκτώ την τιμητική πρόταση του υποψήφιου δημάρχου Ανδρέα Κουλοχέρη και να είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στις επερχόμενες εκλογές της 26ης Μα’ί’ου.
Πιστεύω ότι έχω την εμπειρία και τη γνώση να προσπαθήσω με ειλικρίνεια και τιμιότητα για το καλύτερο του δήμου μας , για αυτό και δεκδικώ την ψήφο σας ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον Ανεξάρτητο Συνδυασμό » ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΟΟΔΟΥ» και να συνεργαστώ με νέους ανθρώπους.
Την περασμένη τετραετία τη χαρακτήρισαν η αναβλητικότητα, τα πισωγυρίσματα, η έλλειψη σημαντικών πρωτοβουλιών και δράσεων, η αναποτελεσματικότητα. Χάθηκαν σημαντικές ευκαιρίες και χρόνος.
Θέλω με την υποψηφιότητά μου στις δημοτικές εκλογές του Μαΐου να βοηθήσω να πιάσουμε ξανά το χαμένο νήμα των θετικών δράσεων και πρωτοβουλιών.»

Σχόλια