Άνοια το είπανε! Ένα υπέροχο τραγούδι για την άνοια που ερμηνεύει η Ελένη δήμου

Ένα πολύ όμορφο τραγούδι για την άνοια τραγουδά η Ελένη Δήμου και το οποίο θα ήθελα να αφιερώσω σε όλους όσους έχουν στην οικογένειά τους άνθρωπο με άνοια αλλά και στο  Κέντρο Ημέρας "Αγία Ειρήνη" Alzheimer Χαλκίδας για το έργο που επιτελεί. Επειδή είχα και στο σπίτι μου άτομο με άνοια και γνωρίζω τις δύσκολες καταστάσεις που περνάει ο περιθάλπων και ο περιθαλπόμενος για αυτό θέλω να αφιερώσω αυτό το τραγούδι που λέει:

ΑΝΟΙΑ ΤΟ ΕΙΠΑΝΕ ©

Σαν σε κοιτάζω ξέρω πως,δεν με αναγνωρίζεις
το παρελθόν με το παρόν με σύγχιση ορίζεις
Μες το μυαλό σου γίνονται χαμένες απο χέρι
μάχες,που άγρια μπήγουν σου της λήθης το μαχαίρι.

Οταν τα μάτια τα ακουμπάς πάνω στο πρόσωπό μου
λογάς,ετούτο που κοιτώ,είναι κάτι δικό μου
κι αίφνης,ξανά μου χάνεσαι και πάλι τα σφαλίζεις
πάνω σε σύννεφα θολά με δίνες τριγυρίζεις.

Παιδί μωρό, τα χρόνια σου τα τωρινά σε θέλουν
κι οι ρόλοι αντιστραφήκανε σε όλα όσα μας μέλλουν
Ψάχνω να βρώ την δύναμη εκείνη που κρατούσες
απ τα σαράντα χρόνια μου,έως που με γεννούσες..

Άνοια το ονόμασαν το άναστρο σκοτάδι
κάπου εκεί ανάμεσα γυρεύω ένα σου χάδι
Παρηγοριά να στέκομαι να σου κρατώ το χέρι
Ν'αναλογίζομαι συχνά ο χρόνος τι θα φέρει.

Στο αδειανό το βλέμα σου ψάχνω να βρώ εμένα
μα στη ψυχή σου μαίνονται κύματα αγριεμένα
Και στέκομαι αδύναμη εγώ να στα'μερέψω
Για να φιλέψω το θεριό,πρέπει διπλά ν'αντέξω.

Άνοια το είπανε μ'ακούς? μ'αυτό παλεύεις τώρα
Ατέλειωτη της λησμονιάς ξέφρενη κατηφόρα..
Μα μη φοβάσαι Μάνα μου,και ήρεμα κοιμήσου
Κι'αν δεν θυμάσαι,εγώ είμ'εδώ.
Εγώ είμαι το Παιδί σου.

© ΕΛΕΝΗ ΜΕΗ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

Συνθέτης Χρήστος Γιαννόπουλος
Ερμηνεία Ελένη Δήμου
Στίχος Ελένη Μέη Ασημακοπούλου
Συλλογή ΑΚΡΙΒΗ ΜΟΥ ΜΗΤΕΡΑ
copyright 4/ος 2019
<iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/dgFbKVxfQHo" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>


Σχόλια