Ο Αθανάσιος Σίδερης υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον Γιώργο Ψαθά

Ονομάζομαι Σίδερης Αθανάσιος, γεννήθηκα το 1968 και κατάγομαι από τους Στρόπωνες Ευβοίας, όπου και διαμένω. Είμαι παντρεμένος με τη Κουτσαυλή Γιάννα και μαζί αποκτήσαμε δύο παιδιά, την Αγγελική και το Χρήστο, εκ των οποίων, η Αγγελική έχει τελειώσει τις σπουδές της ως νηπιαγωγός, στο Ρέθυμνο Κρήτης και ο Χρήστος σπουδάζει στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Δραστηριοποιούμαι στον πρωτογενή τομέα και πιο συγκεκριμένα, η κύρια ενασχόληση μου είναι η γεωργία.

Η σχέση μου με τα κοινά ξεκίνα από το 1998, όταν αποφάσισα να δηλώσω συμμετοχή στις τοπικές εκλογές, όπου και εκλέχθηκα τοπικός σύμβουλος. Το 2006 εκλέχθηκα ως πρόεδρος κι από τότε έως και σήμερα, έχοντας πάντα δίπλα μου, ανθρώπους που με εμπιστεύονται και τους εμπιστεύομαι, εξακολουθώ να είμαι πρόεδρος του χωριού, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στην εξέλιξη και την πρόοδο του. Καθ’ όλη τη διάρκεια της θητείας μου, προσπαθώ για τη διασφάλιση των συμφερόντων του χωριού μας και η  εμπειρία μου, μου έχει δείξει πως ο κάθε τόπος για να εξελιχθεί, χρειάζεται πολύ προσπάθεια, αλλά κυρίως όρεξη και διάθεση για προσφορά.
Έχοντας λοιπόν αυτή τη διάθεση και την πείρα που έχω αποκτήσει από την θέση μου στην τοπική κοινότητα , αποφάσισα να θέσω υποψηφιότητα ως Δημοτικός Σύμβουλος στο συνδυασμό ¨ΔΗΜ.Ο.Σ.¨ που ηγείται ο κ. Ψαθάς, νυν Δήμαρχος μας, με τον οποίο έχουμε μια άψογη συνεργασία και  τον οποίο θεωρώ έναν χαρισματικό πολιτικό και κυρίως έναν αξιόλογο άνθρωπο. Μαζί θα προσπαθήσουμε για το καλό του Δήμου μας και ζητάμε να μας εμπιστευτείτε.

Σχόλια