Λίγα Λόγια για τον Δημήτρη Γιαννούτσο, υποψήφιο με τον Γιώργο Ψαθά

Γεννήθηκα 29-5-1966. Είμαι παντρεμένος με την Χρυσούλα Σακκή και έχω τρία παιδιά: την Μαρία, η οποία είναι λογοθεραπεύτρια στο ΚΕΦΙΑΠ, τον Βαγγέλη, Ιδιωτικό Υπάλληλο στο αεροδρόμιο και τον Γιώργο που είναι επαγγελματίας ποδοσφαιριστής στην ΑΕΚ Αθηνών.

Από το 1981 έως το 2012 έχω διατελέσει ως ποδοσφαιριστής και σαν προπονητής.
Από το 1998-2001 διετέλεσα πρόεδρος στον σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ψαχνών. Στην διάρκεια της θητείας μου έγιναν τα κάτωθι: κατασκευή μπάσκετ, κεραμοσκεπής, κατασκευή για την εγκατάσταση αίθουσας για να τοποθετηθούν  κομπιούτερ μέσω υπουργείου, αναβάθμιση εκπολιτιστικών εκδηλώσεων όπως π.χ την αναβάθμιση του Καρναβαλιού, την κατασκευή αρμάτων και ολοκλήρωση της εκδήλωσης, σε συνολική συνεργασία με το σχολείο  και τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων όλων των σχολείων και όλων των πολιτιστικών συλλόγων της περιοχής της περιοχής και την αείμνηστη στα εκπολιτιστικά Αντιδήμαρχο Βαγγελίτσα Βαλαή.
Από το 2014 και μετά την εκλογή μου σαν πρόεδρος του Δημοτικού Διαμερίσματος Ψαχνών ένα όνιερό μου έγινε πραγματικότητα. Και δεν είναι άλλο από την δημιουργία της τράπεζας αίματος Διρφύων-Μεσσαπίων, μία από τις μεγαλύτερες τράπεζες σε Εύβοια, Βοιωτία, Φθιώτιδα και είναι το μεγαλύτερο κοινωνικό έργο στην περιοχή μας για το οποίο νιώθω περήφανος.   Επίσης πρέπει να τονιστεί ότι σε συνεργασία με το Ίδρυμα Ελπίδα έχουμε εθελοντές μυελού των οστών 70 άτομα.
Θέλω να πιστεύω ότι με τις θετικές παρεμβάσεις μου βοηθώ για το καλύτερο μέλλον του Δήμου μας και ελπίζω να μου δώσετε την ανάλογη εμπιστοσύνη για να έχω το δικαίωμα να προσφέρω πολύ περισσότερα για τον Δήμο μας για να γίνει ακόμα καλύτερος και να μπορέσω να γίνω ακόμα πιο δημιουργικός.




Σχόλια