Βιογραφικό Μιχάλη Καλαβρή υποψήφιου στο Τ.Σ. Ψαχνών με τον Γιώργο Ψαθά


ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ…
Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ…
Το τουριστικό γραφείο , η δουλειά και η αναγνωσιμότητα ανήκει αποκλειστικά στον ΠΑΤΕΡΑ μου Χρήστο Καλαβρή, στη μητέρα και στα δυο μου αδέρφια που δούλεψαν ολοκληρωτικά για αυτή την επιχείρηση. Έτσι βρίσκοντας έτοιμο το έδαφος και έχοντας την βοήθεια των αδελφών μου και την πλήρη εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπο μου ανέλαβα την εταιρεία. Όλα οφείλονται σ’αυτούς που έκαναν το γραφείο γνωστό σε όλη την Ελλάδα άλλα και σε όλο τον κόσμο. Δε θα μπορούσε βέβαια να γίνει αυτό χωρίς τους εργαζομένους μας που πλέον είναι κάτι πάρα πάνω από οικογένεια, φίλοι , συνεργάτες για 20 ολόκληρα χρόνια.

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ…
Εδώ και δυο χρόνια έχω κάνει επαφές με Γαλλικά και Ρώσικα γραφεία με τα οποία συνεργάζομαι, ώστε να αναδειχτούν τα ΜΕΣΣΑΠΙΑ και γενικότερα ο Δήμος μας. Προσωπικά έχω φωτογραφήσει τα Ψαχνά, την πλατεία με τα διατηρητέα, τη Μεταμόρφωση Σωτήρως, τη Μονή Μακρυμάλλη, τη Γοργουπήκοο, την Περίβλεπτο στα Πολιτικά, το Κριεζώτειο, τη Παραλία Πολιτικών και Δάφνης και γενικά όλη την ομορφιά της ευρύτερης περιοχής. Τα πρώτα αποτελέσματα φάνηκαν από τα Κρητικά γκρουπ που επισκέφτηκαν τη Μονή στο Μακρυμάλλη, το Σύλλογο Διαβητικών ΧΙΟΥ που επισκέφτηκαν τα Ψαχνά, με διαμονή στα Πολιτικά, καθώς και την εβδομάδα των « ΜΕΣΣΑΠΙΩΝ» που ήρθαν και τα παρακολούθησαν Ρώσικα γκρουπ. Για φέτος ο στόχος είναι η ΠΑΡΑΛΙΑ των ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ με γκρουπ Ρώσων. Γενικότερα, στόχος μου είναι να αναδείξω το θρησκευτικό τουρισμό της περιοχής μας καθώς και την υπόλοιπη ομορφιά των παραλιών μας και των χωριών μας γιατί πιστέψτε με μπορούν να γίνουν θαύματα.

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ…
Είμαι παντρεμένος με τη Ζωή Μποτσέτου και έχουμε δύο παιδιά τη Καλλιόπη και το Χρήστο τα οποία βρίσκονται στη Κρήτη και σπουδάζουν Τουριστικά και Διοίκηση.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ…
Η πολιτική είναι μέσα σε όλους μας.
Πολιτική κάνουμε στο καφενείο, στο γήπεδο, στις γιορτές, στις συνεστιάσεις και γενικώς η καθημερινότητα μας έχει πολιτικές προεκτάσεις. Πρέπει να είμαστε πολιτικοποιημένοι άνθρωποι, για να γινόμαστε καλύτεροι. Συμμετέχω στο Τ.Δ ΨΑΧΝΩΝ με το Γιώργο Ψαθά λόγω της ευαισθησίας και της αγάπης που έχει για τον τόπο του, την αμεσότητα του και την ισότιμη αντιμετώπιση των πολιτών όπου και αν ανήκουν. «Η πόρτα είναι πάντα ανοιχτή με αποτελέσματα.»
Η πόλη των ΨΑΧΝΩΝ δεν μου αρέσει όπως είναι, όπως δεν αρέσει σε πολλούς από εσάς. Συμμετέχω για να ΑΠΑΙΤΗΣΩ – ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΩ & ΚΕΡΔΙΣΩ για το ΝΕΡΟ, για τη ΑΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΕΙΑ, τα ΤΕΙ, τους ΔΡΟΜΟΥΣ, την ΑΣΦΑΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ, την ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ, την ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ, το ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ, τα ΚΑΠΗ, τους ΔΑΣΟΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ, τα ΣΧΟΛΕΙΑ με πρώτο μέλημα το ΕΠΑΛ και το ΠΑΙΔΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ, τα ΓΗΠΕΔΑ, τους ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ κοσμήματα ΧΟΡΕΥΤΙΚΟΥΣ & ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥΣ, την ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ, το ΚΕΦΙΑΠ (το ποιο σημαντικό έργο που έγινε επί θητείας ΨΑΘΑ).
ΑΠΑΙΤΩ – ΔΙΕΚΔΙΚΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΖΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ…
ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ…
ΞΕΡΩ ΤΑ ΨΑΧΝΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ…
Με εκτίμηση ΚΑΛΑΒΡΗΣ ΜΙΧΑΗΛ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΣΤΟ Τ.Δ ΨΑΧΝΩΝ με τον ΓΙΩΡΓΟ ΨΑΘΑ

Σχόλια