Ευχαριστήρια επιστολή Μιχάλη Καλαβρή

Κύριες και Κύριοι,με τιμή,με το αίσθημα της ευθύνης,με συνέπεια στα λόγια μου θέλω να σας εκφράσω ένα μεγάλο ευχαριστώ το οποίο δεν φτάνει,με τίποτα.

Αρχικά ένα ευχαριστώ στον Γιώργο και την Ευαγγελία όπου τους «ξεχρέωσα» αυτούς και τους φίλους του συνδυασμού για το λάθος μου το 2014.


Δεύτερον ένα μεγάλο ευχαριστώ στην γυναίκα μου και τα παιδιά μου,που ήρθαν απο την Κρήτη για να ενισχύσουν τον αγώνα μου,επίσης ευχαριστώ την ομάδα μου,την Λένα,την Σοφία,την Ειρήνη που γνώρισα πρόσφατα,την Αφέντρα,την Φλώρα,τον Δημήτρη,τον Νεκτάριο,τον Μήτσο,τον Φώντα,τον Λεωνίδα και φυσικά όλους εσάς που με τιμήσατε.

Με το βάρος των λόγων μου,με την δέσμευση μου σε ισχύ,να ξέρετε ότι θα με βρεί απέναντι του,ο Δήμαρχος εάν και εφόσον δεν κάνουμε τα Ψαχνά κυρίαρχη πόλη.

Υπάρχει πάθος,θάρρος,θράσος και μια ομάδα συμβουλίου με χαρακτηριστικά που της δίνουν την δυνατότητα να δημιουργήσει.

Επιμένω,διεκδικώ,απαιτώ,δημιουργώ,κερδίζω!

Μια παράκληση όσοι υποψήφιοι δεν εκλέγησαν,όλων των συνδυασμών,καλό θα ήταν να μην εξαφανιστούν και απλά να ενωθούμε με ιδέες και πράξεις αλλά και να κάνουμε τα Ψαχνά μας καλύτερα.

Ο κόσμος κρίνει,βλέπει,θυμάται και ανταμείβει.

Το ευχαριστώ είναι το λιγότερο που θα μπορούσα να σας πω!



Με εκτίμηση

Καλαβρής Μιχαήλ

Σχόλια