Ομιλίες για την βελτίωση της ποιότητας της ζωής μας στην Χαλκίδα

Αγαπητοί μου φίλοι
σας προσκαλώ στην ομιλία με τον Ηλία Ναντζέμυ, και την Ελένη Λουσσή
 στις 3 Ιουνίου 2019 ώρα 7 μ.μ στο ξενοδοχείο Lusy στην παραλία της Χαλκίδας.
Δεν θα ήθελα να χάσετε αυτή την ωραία ομιλία χρήσιμη για την ψυχή
αλλά και το σώμα μας.

Είμαι σίγουρη ότι θα φωτίσει πολλές απορίες σε όποιον παρακολουθήσει.
Όποιος επιθυμεί ας μου γράψει για να κρατήσω θέση, η να μου
τηλεφωνήσει  κιν  6977.269.059
Η είσοδος είναι ελεύθερη και πιστεύω ότι θα υπάρχει μεγάλη
προσέλευση.
Για όσους βρίσκεστε εκτός Χαλκίδας προτείνω να προωθήσετε σε
φίλους αυτήν την πρόσκληση, είμαι σίγουρη
ότι θα σας ευγνωμονεί για αυτό το δώρο.

Η είσοδος είναι ελεύθερη

Και όπως γνωρίζουμε τα σπουδαιότερα, τα πιο σημαντικά δώρα
της ζωής είναι ΔΩΡΕΑΝ
Κατσάτου Κατερίνα

Σχόλια