Λίγα Λόγια για την Δήμητρα Παπαλάμπρου υποψήφια με τον Γιώργο Ψαθά



Γεννήθηκα το 1969 στον Πισσωνα Εύβοιας, όπου μεγάλωσα και ζω έως και σήμερα.
Είμαι παντρεμένη με τον ΚΑΡΛΕΤΣΟ Γεώργιο από τον Βατωντα και έχουμε αποκτήσει δυο κόρες, η μια Αστυνομικός και η έτερη αποφοιτος του Πάντειου Πανεπιστημίου.

Είμαι απόφοιτος Λυκείου και εργαζομαι από το1987 στην εταιρία «ΣΚΑΛΕΖΑ» (πρώην Δ.Κελαιδιτης), αρχικά ως εργαζόμενη στην παραγωγή και τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια ως Υπεύθυνη παραγωγής.
Από μικρη ηλικια συμμετέχω στα κοινά του χωριού μου. Έχω υπάρξει ενεργό μέλος(ταμίας) στον Μορφωτικό και Εξωραϊστικό Σύλλογο Πισσωνα επι τέσσερα χρόνια και βοηθός στην επιτροπή των Ιερων Ναων του χωριού μας.
Το ενδιαφέρον και η αγάπη για τον τόπο μου, με ώθησαν στο να αποδεχτώ την πρόταση του νυν Δημάρχου και υποψηφίου , κυρίου ΨΑΘΑ Γεωργίου, για να συμμετάσχω στο συνδιασμο «ΔΗΜ.Ο.Σ». Σκοπός μου είναι να στηρίξω τα χωριά του Δήμου μας για τη βελτίωση και την ανάπτυξη τους, καθως και στη συνέχεια του έργου του Δημάρχου μας.
Ζήτω τη στήριξη σας με την ψήφο σας, ώστε να μου δώθει η ευκαιρία να εργαστώ και εγώ για το καλό του τόπου μας κ τη ζωή των πολιτών.
ME EKTIMHΣH
ΔHMHTPA ΠAΠAΛAMΠPOY-KAPΛETΣOY.
ΥΠΟΨΉΦΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΉ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ "ΔΗΜΟΣ" ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΊΟΥ ΨΑΘΑ!!!!!!!!

Σχόλια