Λίγα Λόγια για την Αφέντρα Σοφία υποψήφια με τον Γιώργο Ψαθά

Ονομάζομαι Σοφία Αφένδρα (Άντα). Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Τριάδα Ευβοίας. Είμαι παντρεμένη με τον Γιάννη Ευσταθίου και έχουμε δύο παιδιά.
Είμαι Επιμελήτρια Β' Γενικής Ιατρικής με Μετεκπαίδευση στον Σακχαρώδη Διαβήτη και εργάζομαι στο Π.Ι. των Στροπώνων και της Λάμαρης, στο Κέντρο Υγείας Ψαχνών και στο Γενικό Νοσοκομείο Χαλκίδας (εφημερίες στα επείγοντα  και τακτικό Διαβητολογικό Ιατρείο ).

Η ενασχόλησή μου με τα κοινά στον τόπο που γεννήθηκα, εργάζομαι και μεγαλώνω τα παιδιά μου ήταν για εμένα πάντα προτεραιότητα. Η πορεία μου έως σήμερα είναι συνυφασμένη με τη συλλογική προσπάθεια. Έχει σημασία να υπάρχει συμμετοχή σε όλα τα στάδια και τις βαθμίδες ενός συλλογικού φορέα εκπροσώπησης.
Πιστεύω ακράδαντα ότι με αυτήν την στάση ζωής, δηλαδή τη συμμετοχή στα κοινά, μπορεί ο καθένας να συμβάλλει στην πρόοδο, στην εξέλιξη, στην επίτευξη αποτελεσμάτων.
Είμαι διαχειρίστρια της Τράπεζας Αίματος του Δήμου Διρφύων Μεσσαπίων, μια Τράπεζα πρότυπο στο Νομό μας και όλη την Περιφέρεια, που είναι δίπλα σε όλους τους πολίτες του δήμου μας για να τους βοηθάει την δύσκολη στιγμή.
Είμαι ταμίας του ΔΣ του Πολιτιστικού Συλλόγου "ο Μέσσαπος" στην Τριάδα, που σκοπό έχει τη διάσωση και την ανάδειξη των ηθών και των εθίμων της περιοχής αλλά και τη διάδοση της τοπικής μας πολιτιστικής κληρονομιάς. Καθώς επίσης διετέλεσα πρόεδρος στο σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού σχολείου Τριάδας .
   Στη ζωή μου πρωτεύον θέμα είναι το ήθος, η εντιμότητα και η αξιοπρέπεια. Γι'αυτό αποφάσισα να συνεργαστώ με τον Δήμαρχο Γιώργο Ψαθα και τον συνδυασμό του ΔΗΜ.Ο.Σ., έναν δήμαρχο με πρόγραμμα και μια ομάδα με όραμα για το τόπο μας.  Για έναν Δήμο απαλλαγμένο από μικροπολιτικές, πέρα και πάνω από τα κόμματα με πνεύμα ενωτικό και συνεργατικό. Για έναν Δήμο με πόρτα ανοιχτή σε όλους τους δημότες του.
  Είμαι για πρώτη φορά υποψήφια στις δημοτικές εκλογές του Μαΐου, με στόχο να εκπροσωπήσω επάξια τη νέα γενιά στο Δημοτικό Συμβούλιο, έχοντας όραμα και ελπίδα για το μέλλον της περιοχής.
Σας καλώ λοιπόν να με στηρίξετε με την ψήφο σας για να διαμορφώσουμε από κοινού ένα σχέδιο για τον Δήμο μας που θα οδηγήσει την περιοχή μας μπροστά και θα κάνει τη ζωή μας καλύτερη.
Ευχαριστώ,

Σοφια Αφενδρα ( Άντα 

Σχόλια