ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΡΑΔΟΝΤΑ ΗΛΙΑΝΑΣ με την Τζοβάννα Γκόγκου

Έχω τη χαρά να ανακοινώσω και επίσημα την υποψηφιότητα μου ως Δημοτική Σύμβουλος στο συνδυασμό της Τζοβαννας Γκογκου, ΒΉΜΑ ΣΤΟ ΑΎΡΙΟ.

Έχοντας δραστηριοποιηθει στο χώρο της εκπαίδευσης, μέσα από το επάγγελμα μου, γνωρίζω από πρώτο χέρι τα προβλήματα στην Παιδεία γενικότερα και ειδικότερα στο τόπο μας. Κι επειδή θεωρώ τα παιδιά μας πηγή αστείρευτης δύναμης, αποφάσισα να συμμετέχω πιο ενεργά και πιο ουσιαστικά. Μόνη μου φιλοδοξία κι όνειρο θα είναι ένα καλύτερο μέλλον για τα παιδιά μας!!!!
Να μπορέσει το κάθε παιδί να έχει δικαίωμα στην ποιότητα και στην εκπαίδευση που του αξίζει και το άρτιο και σωστό σχολείο να αποτελεί γερή βάση για το μέλλον του.
Με την σκέψη ότι η εκπαίδευση είναι πολιτική πράξη, αποφάσισα να είμαι δίπλα στη συνάδελφο μου εκπαιδευτικό Τζοβαννα Γκογκου καθώς μας ενώνουν τα ίδια πιστεύω... Ότι οι καιροί απαιτούν συλλογική δουλειά, συνεργασία, όραμα..... Κι ανθρώπους με όνειρα.
Γιατί τελικά.... Ένα όνειρο δεν είναι κάτι από το οποίο ξυπνάς, αλλά κάτι που σε ξυπνά.
Με την δική σας στήριξη, μπορούμε να ζήσουμε τα ομορφότερα όνειρα!!!!

Με εκτίμηση
Ηλιανα Καραδοντα
Νηπιαγωγος
Προϊσταμένη του 1ου Νηπιαγωγείου Ψαχνων

Σχόλια