Αγγελάτος Ξενοφών: Υποψήφιος με τον Γιώργο Ψαθά

ΒΙΟΓΡΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
Ονομάζομαι Αγγελάτος Ξενοφών. Είμαι παντρεμένος και πατέρας δύο κοριτσιών, της Μάρας και της
Στέλλας. Η πρώτη είναι διπλωματούχος Μηχανικός Παραγωγής και Διοίκησης του Πολυτεχνείου
Κρήτης και η δεύτερη τελειόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφικών και Κοινωνικών σπουδών του
Πανεπιστημίου Κρήτης.

Από το 1984 έως και σήμερα εργάζομαι στην Γ.Μ.Μ.Α.Ε ΛΑΡΚΟ ως προϊστάμενος του τμήματος
ηλεκτροσυγκολλητών. Η επιθυμία μου για συνεισφορά στον εργασιακό μου χώρο ήταν τόσο μεγάλη
που με ώθησε να δραστηριοποιηθώ στο χώρο του συνδικαλισμού. Η κινητήριος μου δύναμη ήταν η
προάσπιση των εργασιακών δικαιωμάτων και οι καλύτερες συνθήκες εργασίας σε μία εποχή που τα
εργασιακά και μη δικαιώματα συνεχώς καταπατώνται. Η συμμετοχή μου στο σωματείο εργαζομένων
ΛΑΡΚΟ Ευβοίας αριθμεί 19 ολόκληρα χρόνια, πιο συγκεκριμένα :
 2000-2003: Εκλεγμένος έφορος στο Διοικητικό Συμβούλιο του σωματείου εργαζομένων
ΛΑΡΚΟ Ευβοίας.
 2003-2006, 2006-2009, 2009-2012, 2012-2015: Εκλεγμένος γενικός γραμματέας στο
Διοικητικό Συμβούλιο του σωματείου εργαζομένων ΛΑΡΚΟ Ευβοίας.
 2015-2018, 2018-έως σήμερα: Εκλεγμένος πρόεδρος στο Διοικητικό Συμβούλιο του
σωματείου εργαζομένων ΛΑΡΚΟ Ευβοίας.
Παράλληλα ασχολήθηκα και με τα παρακάτω:
1. Σωματείο ηλεκτροσυγκολλητών νομού Ευβοίας:
- 2001-2003, 2003-2006: Εκλεγμένος γενικός γραμματέας στο Διοικητικό Συμβούλιο.
2. Ομοσπονδία Μεταλλωρύχων Ελλάδος:
-2008-2011, 2011-2013: Εκλεγμένος ταμίας στο Διοικητικό Συμβούλιο.
3. Εργατικό κέντρο νομού Ευβοίας ( ΕΚΕ ):
-2018-έως σήμερα: Εκλεγμένο μέλος στο Διοικητικό Συμβούλιο.
Τέλος, την περίοδο 2015-2017 έχω διατελέσει μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρίας
ΛΑΡΚΟ.
Ύστερα, λοιπόν, από την μακροχρόνια προσφορά μου στα εργασιακά δρώμενα αποφάσισα να θέσω
υποψηφιότητα στις φετινές δημοτικές εκλογές με τον συνδυασμό «ΔΗΜ.Ο.Σ.», του υποψήφιου
δημάρχου Γεώργιου Ψαθά. Με τη συμμετοχή μου στην τοπική αυτοδιοίκηση θα ήθελα να προσφέρω
το καλύτερο δυνατό για το δήμο μας και να βοηθήσω για την βελτίωση και ανάδειξη του. Μία
πρόταση, μία ιδέα και ένα κίνητρο είναι ικανά να παρακινήσουν ένα σύνολο ανθρώπων και
ειδικότερα νέων για να δράσει και να υιοθετήσει νέα σχέδια και προοπτικές. Καθένας ξεχωριστά
μπορεί να αποτελέσει πηγή έμπνευσης για τον πλησίον του με σκοπό την συνεισφορά στην κοινή
δράση.
ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕ- ΑΓΩΝΙΣΟΥ. Μην μένεις απαθής, στο χέρι σου είναι να διαμορφώσεις το μέλλον του
τόπου σου.
Αγγελάτος Ξενοφών
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Διρφύων - Μεσσαπίων.

Σχόλια