Άννα Παππά, Υποψήφια Εύβοιας ΝΔ

Μετά την ανακοίνωση της λίστας των υποψηφίων βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας στην Εύβοια η Άννα Παππά δήλωσε:

θέλω να μπορώ να σας κοιτάζω στα μάτια λέγοντας μόνο αλήθειες. Δεν μου αρέσει να μοιράζω φρούδες υποσχέσεις. Είμαι πολύ μαχητική, λατρεύω την Εύβοια και θέλω να τη δω να ανθίζει, να εξελίσσεται και να αναπτύσσεται σε όλους τους τομείς της, όπως πραγματικά της αξίζει.


Θα είμαι πάντα εδώ, στον τόπο μου. Εδώ που κατοικώ με την οικογένεια μου. Δίπλα στους Ευβοιώτες που θα με στηρίξουν με τη ψήφο τους αλλά και σε αυτούς που δεν θα το κάνουν.

Οι συγκυρίες είναι δύσκολες ο κόσμος υποφέρει και έχει χάσει τη πίστη του. Χρειάζεται όμως ελπίδα και ουσιαστική στήριξη στα προβλήματα του και σε αυτά του τόπου του.

Η λύτρωση δεν θα έρθει ως δια μαγείας σε μια στιγμή,αλλά θα γίνει το πρώτο βήμα, αρκεί να το πιστέψουμε.

Ως γυναίκα, τρίτεκνη μητέρα, κοινωνικά και εργασιακά μάχιμη μηχανικός, αντιπροσωπεύω το νέο και πολιτικά άφθαρτο στην ανανεωμένη ομάδα του Κυριάκου Μητσοτάκη.

Στις 7 Ιουλίου ζητώ τη στήριξη σας ως υποψήφια βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία.

Θα προσπαθήσω σκληρά να φανώ αντάξια της εμπιστοσύνης σας.

Άννα Παππά

Υποψήφια βουλευτής Εύβοιας της Νέας Δημοκρατίας


Σχόλια