Εκπαιδευτικό Σεμινάριο - ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ: ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Πανεπιστήμιο Λευκωσίας Saturday, June 8, 2019 from 10:00 AM to 2:00 PM (EEST) Χαλκίδα, Greece
Με ιδιαίτερη χαρά σας ενημερώνουμε ότι η Σχολή Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Λευκωσίας σε συνεργασία με την Έδρα UNESCO του Πανεπιστημίου Λευκωσίας διοργανώνουν εκπαιδευτικό σεμινάριο με τίτλο:
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ: ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Η άποψη ότι το σχολείο μπορεί να συμπεριλάβει όλους τους μαθητές συνδέεται με τα θεμελιακά ανθρώπινα δικαιώματα, τη δημιουργία κλίματος αμοιβαίας αποδοχής και σεβασμού μέσα στη σχολική κοινότητα. Η διαφοροποιημένη διδασκαλία επιχειρεί να καλλιεργήσει αξίες και να διαμορφώσει μεθοδολογίες, ώστε να ενισχύσει το πνεύμα της μάθησης σε όλους τους μαθητές και να προσαρμόσει την παιδαγωγική πράξη στις ανάγκες και στις ικανότητες όλων των μελών μιας σχολικής κοινότητας. Στηρίζεται στην «υπόσχεση για επιτυχία» κάθε παιδιού αντί στον κίνδυνο για αποτυχία του δίνοντας έμφαση στις δυνατότητες και τις προοπτικές που μπορούν να αναπτυχθούν στο σχολικό περιβάλλον. Στόχος του σεμιναρίου είναι να παρουσιάσει πώς μπορεί να διεκπεραιωθεί πρακτικά με καινοτόμες προσεγγίσεις μάθησης και η σύνδεση της διαφορετικότητας με τη διαφοροποίηση της διδασκαλίας σε διαφορετικές βαθμίδες της εκπαίδευσης.
Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στη Χαλκίδα το Σάββατο 08 Ιουνίου 2019 από τις 10:00 μέχρι τις 14:00 στο Μέγαρο Περιφερειακής Ενότητας στην Εύβοια, και θα είναι ανοικτό για το κοινό.
Είσοδος ελεύθερη. Η συμμετοχή στο σεμινάριο είναι δωρεάν.
Θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής
Για να δείτε το πρόγραμμα του σεμιναρίου πατήστε εδώ
Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε την κ. Έφη Δημητρίου στο τηλέφωνο: 0030 2410549831 ή στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: unic.greece@gmail.com
Με εκτίμηση
Τμήμα Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης
Λεωφ. Μακεδονίτισσας 46, 2417
P.O.Box 24005, 1700, Λευκωσία, Κύπρος
Τ +357 22 842020
dl@unic.ac.cy | www.unic.ac.cy/dl
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου