Δημοτική Βιβλιοθήκη Καθενών: «Παιδιά και άγνωστοι: παραμύθια που διδάσκουν στα παιδιά την αυτοπροστασία»
Εκπαιδευτική επίσκεψη στην Δημοτική Βιβλιοθήκη Καθενών του δήμου Διρφύων-Μεσσαπίων, πραγματοποίησαν οι μαθητές της Δ’ και ΣΤ’ τάξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ψαχνών, την Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2020.
Η δράση που υλοποιήθηκε έθιξε το σοβαρό θέμα της προσέγγισης των παιδιών από αγνώστους, με αποτέλεσμα την σωματική, ψυχολογική ή σεξουαλική κακοποίηση αυτών.
Τα παραμύθια «Και βγάζω το καπέλο μου..» του Μάκη Τσίτα, καθώς και το «Μην πας φωκάκι» της Βασιλικής Ρουμελιώτου, αποτέλεσαν εφαλτήριο προκειμένου να εστιάσουμε στις αρνητικές συμπεριφορές ανθρώπων που μπορεί να επηρεάσουν το ίδιο το παιδί. Μιλήσαμε για τους τρόπους, τους οποίους οι άγνωστοι χρησιμοποιούν για να δελεάσουν τα θύματά τους, προκειμένου να δημιουργήσουν κλίμα εμπιστοσύνης για να επιτύχουν τον στόχο τους. Αναφερθήκαμε σε διάφορα περιστατικά και δόθηκαν συμβουλές που βοηθούν το παιδί να αναπτύξει αυτοσεβασμό προς το άτομό του και να αντιμετωπίσει χωρίς φόβο τις καταστάσεις αυτές.
Προβλήθηκε animation σχετικά με τον κανόνα των εσωρούχων έτσι ώστε να θέσουμε τα όρια σε ανάρμοστες συμπεριφορές και ακολούθησαν εικαστικές δραστηριότητες που στόχευαν στην προσέγγιση των εμπειριών και των σκέψεων των παιδιών σχετικά με το ανωτέρω θέμα.
Η υπεύθυνη
Μαρία Αναστασίου
Η δράση που υλοποιήθηκε έθιξε το σοβαρό θέμα της προσέγγισης των παιδιών από αγνώστους, με αποτέλεσμα την σωματική, ψυχολογική ή σεξουαλική κακοποίηση αυτών.
Τα παραμύθια «Και βγάζω το καπέλο μου..» του Μάκη Τσίτα, καθώς και το «Μην πας φωκάκι» της Βασιλικής Ρουμελιώτου, αποτέλεσαν εφαλτήριο προκειμένου να εστιάσουμε στις αρνητικές συμπεριφορές ανθρώπων που μπορεί να επηρεάσουν το ίδιο το παιδί. Μιλήσαμε για τους τρόπους, τους οποίους οι άγνωστοι χρησιμοποιούν για να δελεάσουν τα θύματά τους, προκειμένου να δημιουργήσουν κλίμα εμπιστοσύνης για να επιτύχουν τον στόχο τους. Αναφερθήκαμε σε διάφορα περιστατικά και δόθηκαν συμβουλές που βοηθούν το παιδί να αναπτύξει αυτοσεβασμό προς το άτομό του και να αντιμετωπίσει χωρίς φόβο τις καταστάσεις αυτές.
Προβλήθηκε animation σχετικά με τον κανόνα των εσωρούχων έτσι ώστε να θέσουμε τα όρια σε ανάρμοστες συμπεριφορές και ακολούθησαν εικαστικές δραστηριότητες που στόχευαν στην προσέγγιση των εμπειριών και των σκέψεων των παιδιών σχετικά με το ανωτέρω θέμα.
Η υπεύθυνη
Μαρία Αναστασίου
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου