Που είναι οι βουλευτές; Γεώργιος Πρατζίκος

Η καταστροφή που βιώσαμε από την "Θάλεια" μου έμαθε πάρα πολλά πράγματα. Ένα από αυτά είναι ότι οι βουλευτές της Εύβοιας για ακόμη μια φορά ήταν απόντες. Δεν αναφέρομαι στο ότι μπορεί να έκαναν ένα πέρασμα από τις πληγείσες περιοχές και έως εκεί, αν τελικά έκαναν.Αναφέρομαι στο ότι ούτε μια κίνηση δεν έκαναν για να απαλύνουν τον πόνο των ανθρώπων, που έχασαν τους ανθρώπους τους, τις περιουσίες τους, τα ζωντανά τους, τις καλλιέργειές τους, το βιο τους.

Θανάση, Σίμο και Σπύρο τελικά τι θα κάνετε από εδώ και πέρα; Είστε υποχρεωμένοι να πιέσετε να αλλάξει ο νόμος και να πάρουν όλοι οι πληγέντες τα 600 ευρώ και να είστε εδώ στην Εύβοια και να παλεύετε μαζί με τους Ευβοείς για το νησί μας, πριν αυτό εξαφανιστεί. Και δεν παρακαλάω από εδώ και πέρα αλλά απαιτώ, αρχικά ευγενικά και αν αυτό δεν πιάσει θα σκληρύνω την στάση μου. Και δεν θα είμαι μόνος μου αλλά θα είναι όλοι οι πολίτες. Αλλάξτε άμεσα ρότα, γιατί ο χρόνος μετράει αντίστροφα.
Και εσείς εκεί στα υπουργεία ανοίξτε τα μάτια σας και πράξτε το σωστό και το ηθικό. Αλλάξτε άμεσα το νόμο ώστε να πάρουν όλοι οι πληγέντες τα 600 ευρω. Και από εκεί και πέρα να αποζημιωθούν οι καταστροφές που έπαθαν. Τι σας λέω τώρα θα μου πείτε ή θα με χαρακτηρίσετε γραφικό. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Εγώ θέλω τους συμπολίτες μου να τους κοιτάζω στα μάτια και θα τους κοιτάζω. Και θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου για να βρουν και πάλι το χαμόγελό τους  και να ζήσουν ως ΑΝΘΡΩΠΟΙ. Εσείς; 

Σχόλια