Η τηλεεκπαίδευση "ερημώνει" περιοχές που υπάρχουν Πανεπιστήμια.

 


Με αφορμή την σύλληψη της φιλολόγου σε σχολείο του Υμηττού επειδή δεν φορούσε μάσκα και επειδή προωθείται πάρα πολύ η τηλεεκπαίδευση τόσο στα Πανεπιστήμια όσο σε λίγο καιρό, όπως έγινε την περασμένη άνοιξη, και στα σχολεία θα ήθελα να κάνω μερικές ερωτήσεις στην Υπουργό Παιδείας κα Κεραμέως, αν και ξέρω επειδή δεν διαβάζει τοπικά ιστολόγια δεν θα μου απαντήσει. Εγώ όμως οφείλω να τα καταγράψω τα ερωτήματά μου. 

  • Γνωρίζει η κα Κεραμέως ότι με την προώθηση της τηλεεκπαίδευσης διαλύει στην κυριολεξία τοπικές οικονομίες και τοπικές κοινωνίες; Αφού πάρα πολλές περιοχές της χώρας μας ζούσαν από τους φοιτητές. 
  • Γνωρίζει η κα Κεραμέως ότι με την προώθηση της τηλεεκπαίδευσης ερημώνονται τα Πανεπιστήμια και δημιουργούνται σοβαρότατα προβλήματα και σε αυτά;
  • Γνωρίζει ότι με την τηλεεκπαίδευση δημιουργούνται πολλά ζητήματα και στον τομέα της εκπαίδευσης;
  • Α και ένα τελευταίο όλα αυτά γίνονται λόγω κορονοϊού ή είναι το προπύργιο για την μονιμότητά τους και τη νομιμότητά τους; Εγώ πιστεύω ότι η τηλεεκπαίδευση και η τηλεεργασία ήλθαν για να μείνουν και σύμφωνα με έρευνες, που έχουν δει το φως της δημοσιότητας πολλά επαγγέλματα θα αφανιστούν επειδή τα εργατικά χέρια θα αντικατασταθούν από ρομπότ. Και για το αληθές δείτε στον παρακάτω σύνδεσμο δημοσίευμα της Καθημερινής στις 21.10.2020
https://www.kathimerini.gr/economy/561125710/i-epelasi-ton-rompot-apeilei-800-ekat-theseis-ergasias/

Βέβαια θα ήθελα να σημειώσω ότι δεν είμαι αρνητής της ανάπτυξης της τεχνολογίας, αφού και εγώ ασχολούμαι με το διαδίκτυο και τον υπολογιστή πολλές ώρες την ημέρα, αλλά είμαι κάθετος με τον τρόπο που προωθούνται κάποια πράγματα με αφορμή τον ιό του κορονοϊού. 

Ας σεβαστούμε όλοι  τις τοπικές κοινωνίες  και ας βρεθούν μέτρα ισοδύναμα για να μην πληγούν περιοχές που έχουν επενδύσει πάνω στα Πανεπιστήμια και αποκτήσουν περισσότερα οικονομικά προβλήματα. 

Σχόλια