Έχω κολλήσει τον ιό της χαράς

 


Συνεχώς ακούω όλο αυτό το διάστημα για τον κορονοϊό. Ο κόσμος φοβάται, ψάχνεται κ.ο.κ. Στην αρχή δεν το κρύβω φοβήθηκα και εγώ. Αλλά κόλλησα από έναν άλλον ιό. Έναν ιό πιο επικίνδυνο αλλά και πιο όμορφο. Αν κολλήσεις από αυτόν τότε το μόνο που θέλεις είναι να δίνεις χαρά στον κόσμο και τίποτα άλλο. Μόνο χαρά. Αν και νομίζω ότι έχω κολλήσει εδώ και χρόνια, τώρα όμως έπαθα "χαρευμονία" λόγω του Μανώλη Ισχάκη και της Ομάδας Αγάπης και Προσφοράς. Πραγματικά περνάω υπέροχα και είμαι ευγνώμων για όσα μου έχουν δοθεί. Ένας πατέρας της εκκλησίας έλεγε:"Παιδί μου δώσε ένα και θα σου έλθουν δέκα". 

Θέλετε και εσείς να κολλήσετε τον Ιό της Χαράς; Κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο και θα κολλήσετε σε λίγα δευτερόλεπτα. 

 https://www.facebook.com/groups/manolisischakis.happy/?epa=SEARCH_BOX

 

Σχόλια