Χρόνια πολλά σε όλες τις Αικατερίνες. Αφιέρωμα στην γιατρό Κατερίνα Δάκου.

 


Σήμερα της Αγίας Αικατερίνας και θα ήθελα να ευχηθώ μέσω αυτών των γραμμών σε όλες τις Αικατερίνες, που είναι και αρκετές, χρόνια όμορφα, ευλογημένα και πάντα να υπάρχει αγάπη και αλληλεγγύη σε όλο τον κόσμο. Να ευγνωμονείτε ότι σας έχει δοθεί από τον Θεό. 

Ας μου επιτραπεί βέβαια, και συγγνώμη από τις υπόλοιπες οερτάζουσες, να αφιερώσω την παρούσα ανάρτηση σε μία γιατρό, η οποία βέβαια δεν ξέρω αν γνωρίζει το ιστολόγιό μου, αλλά έχει παίξει σημαντικό ρόλο στην ζωή μου, κατά την παιδική μου και εφηβική μου ηλικία, που υπήρχε κάποιο θέμα υγείας και πήγαινα συχν΄λα στο Παίδων Αγίας Σοφίας. Ονομάζεται Κατερίνα Δάκου και είναι Παιδοενδοκρινολόγος.Ομότιμη καθηγήτρια Ιατρικής σχολής ΕΚΠΑ

Έδωσε τον καλύτερό της εαυτό και είμαι όπως είμαι σήμερα. Πέραν από γιατρός ήταν και άνθρωπος. Ενας υπέροχος άνθρωπος, που της είμαι πραγματικά ευγνώμων. 

Περισσότερα βιογραφικά στοιχεία μπορείτε να δείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:

http://www.aiavramidis.gr/wp-content/uploads/GEN-510.pdf

Σχόλια