Υπέροχες στιγμές έζησε ο Αη Βασίλης στο 2ο ολοήμερο νηπιαγωγείο Ψαχνών.


 Μια ξεχωριστή εμπειρία έζησα εχθές και πραγματικά θα ήθελα να ητν μοιραστώ μαζι σας. Μετά από επικοινωνία που είχε ο Πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου Ψαχνών Μιχάλης Καλαβρής με την νηπιαγωγό του 2ου ολοήμερου νηπιαγωγείυο Ψαχνών Ηλιάννα Καραδόντα, δέχθηκα την πρόταση να πάω ντυμένος Άγιος Βασίλης για να δώσουμε λίγο χαρά στα παιδιά αυτές τις Άγιες ημέρες. 

Παρόλα ταύτα δεν είχα όμως προετοιμαστεί και έτσι απλά ξύπνησε μέσα μου το παιδί και άρχισα να παίζω μαζί τους μέσω της τηλεκπαίδευσης. η εμπειρία μοναδική και συνάμα πολύ συγκινητική. Δεν ξέρω πως να ευχαριστήσω όλα τα αυτά τα μικρά πλασματάκια που πραγματικά μου χάρισαν υπέροχες στιγμές, έστω και για λίγα λεπτά. Θα μου μείνουν όμως περισσότερο στο μυαλό μου οι ευχές που έδωσαν για τα παιδιά όλου του κόσμου που ήταν, υγεία, χαρά, ευτυχία και να μην ξανά πεινάσει κανένα παιδί του κοσμου. 

για όλες αυτές τις υπέροχες εμπειρίες βέβαια ήταν υπεύθυνη η νηπιαγωγός Ηλιάννα Καραδόντα, που πραγματικά μου έδωσε την ευκαιρία να τις ζήσω. Και επίσης θα ήθελα να την ευχαριστήσω για τα υπέροχα λόγια της στην προσωπική μου σελίδα στο facebook που θα τα μοιραστώ μαζί σας:

"Λένε πως οι τρεις μαγικές λέξεις που αλλάζουν τη ζωή μας είναι : ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ,ΠΑΡΑΚΑΛΩ ,ΣΥΓΝΩΜΗ !!!

Μέσα από την καρδιά μου λοιπόν ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ θερμά εσένα και τον Πρόεδρο Τ.Κ Ψαχνών ,Μιχάλη Καλαβρη για την πολύτιμη βοήθεια σας στη σημερινή μέρα .

Η οργάνωση της έκπληξης άψογη , οι γονείς ανέλαβαν το ρόλο των ξωτικών , μας έλειπε όμως ο πρωταγωνιστής ...ο Άγιος Βασίλης .

Άκουσε το παράπονο μου ο Πρόεδρος και βρήκε λύση ,εσύ δέχτηκες χωρίς δεύτερη σκέψη κι όλα πήγαν ακριβώς όπως έπρεπε .

Άψογος στο ρόλο σου !!!!

Ο ενθουσιασμός και η χαρά των παιδιών απερίγραπτη !!!

Γέλια ,φωνες ,ερωτήσεις ,χοροπηδητα ...

Το πραγματικό μήνυμα των Χριστουγέννων , δόθηκε με τον ομορφότερο τρόπο !!!

Σας ευχαριστώ πολύ ...κυρίως γιατί με βοηθήσατε να δείξω έμπρακτα στα μαθητακια μου πως η ΘΕΛΗΣΗ και η ΑΓΑΠΗ  ΟΛΑ τα μπορούν κι ΟΛΑ τα ΝΙΚΟΥΝ !!!

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΟΤΙ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ !!"


Ηλιάννα μου Καλά Χριστούγεννα και πάντα υγεία και ευτυχία σε εσένα και σε όλα τα παιδιά που έχεις στο νηπιαγωγείο, που πραγματικά ήταν υπέροχα. 

Σχόλια