Η άποψή μου για την χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου

 


Δεν ξέρω πως να ξεκινήσω αυτή μου την ανάρτηση. Πραγματικά για ακόμη μια φορά εχθές, που είδα την συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου μας απαγοητεύτηκα. Είπα ότι μέσω τηλεδιάσκεψης ότι μπορεί να γίνει η ανατροπή και να έχουμε καλύτερες συνεδριάσεις και να πάμε ένα βήμα παραπέρα και να κατανοήσουν όλοι τους τι σημαίνει πολιτικός πολιτισμός. Αλλά για ακόμη μια φορά διαψεύστηκα. Φωνές, αντεγκλίσεις, ο ένας να μιλάει πάνω στον άλλον αλλά και κοσμητικά επίθετα, ρήματα και επιρήματα είχαν την τιμητική τους για ακόμη μια φορά. 

Εδώ και αρκετό καιρό είμαι σε διάφορες ομάδες, που κάνουμε τηλεδιασκέψεις για διάφορα θέματα και παίρνουμε αποφάσεις για ζητήματα ποικίλης φύσεως αλλά τέτοιες εικόνες δεν έχω παρατηρήσει πουθενά αλλού. 

Και αυτό που με θλίβει ακόμη πιο πολύ είναι μορφωμένοι άνθρωποι, οι οποίοι τονίζουν ότι έχουν μόρφωση κάθε στιγμή, αντί να δείχνουν αυτή την όψη, δείχνουν μια άλλη όψη που πραγματικά δεν αρμόζει σε κανέναν εν έτει 2020. 

Επειδή είμαι και εγώ εκλεγμένος στο τοπικό συμβούλιο θα ήθελα να πω ότι όλα αυτά τα λέω με κάθε σεβασμό σε όλους και στον καθένα ξεχωριστά, διότι αλλιώς θα έγραφα σκληρά πράγματα που πραγματικά οι μηνύσεις και οι αναφορές θα έπεφταν βροχή. 

Επειγόντως πρέπει να αλλάξει η τακτική, να εφαρμοστούν κατά γράμμα οι κανονισμοί των συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου για όλους ανεξαιρέτως και να προχωρήσουμε μπροστά διότι αλλιώς πολύ φοβούμαι ότι το Δημοτικό Συμβούλιο θα το βλέπουν κάποιοι  ως ριάλιτι, εάν δεν το έχουν κάνει ήδη . 

Δεν πάμε έτσι μπροστά. Που ειναι το ήθος, για το οποίο μιλούν κάποιοι και σε δευτερόλπετα οι ίδιοι το ρίχνουν στις καλένδες; Γιατί κάποιοι άλλοι κουνούν επιδεικτικά τα χέρια τους για διάφορα θέματα ενώ πρώτοι οι ίδιοι παραβιάζουν αυτά που λένε; 

Απευθυνόμενος σε όλους και πρώτα απ' όλους σε εμένα θέλω να πω ότι ο κόσμος δεν τρώει κουτόχορτο αλλά σούσι, όπως είχε πει και η Κουτσελίνη σε μία εκπομπή, εννοώντας ότι ξύπνησε. Και για να μην πω Καληνύχτα Ψαχνά, το 2021 ας είναι η αρχή που θα πούμε όλοι Good Morning Psachna. 


Σχόλια