To Ψυχιατρείο Aλλιώς…(;) της Νεκταρίας Δανέλλη


 Όπως πολλοί άνθρωποι, έτσι και εγώ είχα γνωστούς που λόγω βεβαρημένης ψυχικής υγείας, είχαν νοσηλευτεί κατά το παρελθόν στο ψυχιατρείο. Βέβαια εγώ δεν έχω επισκεφθεί ποτέ ένα τέτοιο ίδρυμα, αλλά έχω ακούσει πολλά και μου έρχονται αραιά και που στην μνήμη. Όμως σήμερα έπεσε στα χέρια μου ένα υπέροχο άρθρο της συμπολίτισσάς μας Νεκταρίας Δανέλη. 

Στο άρθρο της αναφέρει:

Ήταν 6 Μαρτίου του 2020 όταν πήρα για πρώτη φορά το αστικό λεωφορείο για έναν άλλον… Κόσμο. Παρατηρούσα τους ανθρώπους και κάποιοι μου φαίνονταν πιο παράξενοι από τους υπόλοιπους μέχρι που, λίγες στάσεις πριν αποβιβαστώ, ανέβηκε στο λεωφορείο μια ύπαρξη απόκοσμη…  Ένας άνδρας- με ασυνάρτητη εικόνα:Φορούσε φόρμες- «χοντρές» και καλοκαιρινές σαγιονάρες· τα πόδια και το κεφάλι του ήταν γεμάτα αίμα και πληγές, και στο χέρι κρατούσε ένα άδειο μπουκάλι μπύρας.

Διαβάστε την συνέχεια κάνοτνας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://psychoedu.gr/to-psychiatrio-allios/?fbclid=IwAR2Vc4E5W1OpqYf2Ldv7hSBlidAO81MkhpJZyifq9Eh-YQG-BzJJ0tcmuqA

Σχόλια