Ευχαρηστήρια επιστολή Μητροπολίτου Καρπενησίου Γεώργιου προς ΔΗΚΑΔΙΜΕ για τους Τουριστικούς Οδηγούς

 


Αγαπητή μου Ευαγγελία,
Έλαβα τους τρεις (3) τουριστικούς-ενημερωτικούς-ιστορικούς οδηγούς του Δήμου Διρφύων-Μεσσαπίων. Πρώτον να σας ευχαριστήσω από καρδιάς και δεύτερον να σας συγχαρώ για την πρωτοβουλία, τον χρόνο και τον κόπο που διαθέσατε για την δημιουργία ενός τόσο σπουδαίου πονήματος. Δεν σας κρύβω πως σχεδόν έχω διαβάσει όλο τον οδηγό. Από εδώ και στο εξής θα στολίζει την βιβλιοθήκη μου. Τα άλλα δύο αντίτυπα θα τα δωρίσω σε δύο καλούς φίλους με καμάρι, μιας και αναφέρονται στην ιδιαίτερη πατρίδα μου.
Παρακαλώ να μεταφέρετε τις ευχές μου στον κ. Δήμαρχο και αγαπημένο φίλο Γιώργο Ψαθά.
Εύχομαι μια νέα χρονιά ευλογμένη και απαλλαγμένη από τα δεινά του 2020, μια ευχή που ειδικά για τον Δήμο Διρφύων-Μεσσαπίων έχει ξεχωριστή σημασιά, καθώς δοκιμάστηκε  σκληρά τη χρονιά που πέρασε.

Να είστε πάντα καλά.

Η Παναγιά μαζί σας.


Ευχόμενος
ο Καρπενησίου Γεώργιος

Σχόλια