Η επιστολή ανεξαρτητοποίησης του Ανδρέα Φραντζή:«Έδωσα χρόνο στον Δήμαρχο να διορθωθεί»


 Διαβάστε παρακάτω την επιστολή του πρώην Αντιδημάρχου Ανδρέα Φραντζή την οποία έστειλε στον Πρόεδρο του Δημοτικού συμβουλίου και σύμφωνα με την οποία ανεξαρτητοποιείται  από τον συνδυασμό του Δημάρχου Γιώργου Ψαθά:

«Με την παρούσα επιστολή μου σας γνωστοποιώ την ανεξαρτητοποίηση μου από την παράταξη “Δήμος” του Δημάρχου Γιώργου Ψαθά διότι όπως είχα δηλώσει και σε παλαιότερη δημόσια τοποθέτηση μου με τον Δήμαρχο διαφωνούμε ως τον τρόπο διοίκησης του Δήμου μας. Η έλλειψη οράματος, η στασιμότητα και η μη ενεργοποίηση των υπηρεσιών και του προσωπικού του Δήμου μας με υπαιτιότητα αποκλειστικά του Δημάρχου και λανθασμένες επιλογές οδηγούν τον τόπο μας στην στασιμότητα και δεν προχωράμε όπως απαιτεί η σύγχρονη εποχή.

Επειδή ο λόγος μου για αλλαγή με συμβόλαιο προς τους πολίτες που με εμπιστεύτηκαν στις εκλογές η ανεξαρτητοποίηση μου πλέον ήταν επιβεβλημένη. Ένα χρόνο τώρα έδωσα χρόνο στο Δήμαρχο για να διορθωθεί η κατάσταση μετά την άρνηση μου στην πρόταση του Δημάρχου να παραμείνω Αντιδήμαρχος κατά την περίοδο του Σεπτεμβρίου 2020 μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2021. Η κατάσταση όμως παραμένει ίδια και γίνεται μόνο επικοινωνιακή διαχείριση στα του Δήμου παρ΄όλο που ο ίδιος μου είχε πει προσωπικά ότι ίσως έχω δίκιο στα λεγόμενα μου, παρ΄όλο που και η πλειοψηφία της παράταξης “Δήμος” συμφώνησε μαζί μου και οι υπόλοιποι απλά δεν μίλησαν στα όσα είπα και ειδικότερα ανέφερα στην παραταξιακή συνεδρίαση της 4ης Σεπτεμβρίου 2020. Αλλαγή δεν υπήρξε. Έτσι λοιπόν από σήμερα 19 Οκτωβρίου 2021 θα με λογίζετε ως ανεξάρτητο δημοτικό σύμβουλο»

Σχόλια

  1. Όταν αναδεικνκνυεστε μέσα από ένα συγκεκριμένο συνδυασμό κύριε Φραντζή και λοιποί σύμβουλοι, να ξέρετε ότι έχετε υποχρέωση να παραμείνετε μέχρι τέλους εκεί, πιστοί σε αυτά που προεκλογικά είπατε στους ψηφοφόρους σας. Τα πισογυρισματα και η ανεξαρτητοποίηση, δηλώνουν φόβο....ο τόπος πάει μπροστά μόνο με ενωμένες δυνάμεις και όχι με τη στρατηγική που θέλει ο καθένας. Λυπάμαι για τις αποφάσεις σας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου