Ποτίζοντας τα λουλούδια

 


Καθημερινώς μου αρέσει να περπατώ και να παρατηρώ τα όσα συμβαίνουν γύρω μου. Εχθές κάνω το πρωινό μου περιπάτου και περνώντας από το εκκλησάκι του Αγίου Βλασίου συνάντησα έναν ηλικιωμένο άνθρωπο, τον Σωτήρη, να κάθεται και να ποτίζει τα λουλούδια στον αύλειο χώρο του ιερού ναού. Ο Σωτήρης είναι ένας βασανισμένος άνθρωπος όπου η μοίρα του επιφύλασσε πάρα πολλά παιχνίδια στη ζωή του και έχει καταλήξει να κατοικεί μόνος του σε ένα σπίτι. Κατά την συνάντησή μας μου είπε ότι πηγαίνει και ποτίζει τα πρωινά τα λουλούδια και να ανάβει και ένα κεράκι στον Άγιο Βλάση για να απασχολεί το μυαλό του για να παίρνει λίγο αέρα και να έρχεται σε επαφή με τη φύση και με άλλους ανθρώπους ώστε να μην καθίσει μέσα στην οικία του και τρελαθεί δεν αντέχει να βρίσκεται μόνος του μέσα σε τέσσερις τοίχους. 

Πραγματικά ο τρόπος που μου το επικοινώνησε αυτό Με συγκίνησε τόσο πολύ και έτσι ήθελα να το μοιραστώ με όλους εσάς που διαβάζετε τις σελίδες του eviasmile και να εκφράσω ότι είμαι ευγνώμων που γνωρισα τον Σωτήρη.

Σχόλια